برگزاری جلسات مشاوره قضایی و حقوقی در مساجد مشهد

مدیراجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان از برگزاری بیست و هشتمین میز مشاوره قضایی و شصت‌وسومین میز مشاوره حقوقی‌ در مساجد مشهد خبر داد.

حجت السلام والمسلمین مرتضی بامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، اظهارکرد، یکی از برنامه های مساجد خراسان که به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد با همکاری دادگستری استان در حال اجراست برنامه میز مشاوره حقوقی و میز مشاوره قضایی است. 

وی با اشاره به برگزاری ۶۲ میز مشاوره در مساجد مشهد افزود: شصت‌وسومین میز مشاوره حقوقی‌، ۱ بهمن ماه با همکاری ناحیه شهید تقی‌پور این مرکز در موضوعات خانواده، مهریه، انحصار وراثت، قراردادها، املاک و اراضی و ثبت چک و در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) در منطقه الهیه، بلوار عصمتیه، عصمتیه ۹ برگزار شد.

مدیراجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان افزود: هدف از اجرای این طرح که با حضور وکلا و مشاوران حقوقی برگزار می‌شود ارائه خدمات مشاوره‌ای فردی نسبت به مشکلات و معضلات حقوقی افراد در حوزه‌های مختلف اعم از خانواده، مهریه، انحصار وراثت، قراردادها، روابط موجر و مستاجر، حوزه‌های ثبتی با حضور وکلا بود.

برگزاری جلسات مشاوره قضایی و حقوقی در مساجد مشهد

بیست و هشتمین میز مشاوره قضایی

وی در خصوص برگزاری جلسات مشاوره قضایی نیز گفت: علاوه بر این طرح دیگری با عنوان میز مشاوره قضایی نیز در حالا اجراست. در این جلسات یکی از مسوولین قضایی استان حضور پیدا کرده و مشکلات قضایی مردم و پرسش‌های آنها طرح و مسوولین استان پاسخگو خواهند بود.

حجت الاسلام بامی تصریح کرد: بیست و هشتمین میز مشاوره قضایی نیز امروز باحضور دکتر رحمانی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد مقدس ، در مسجد حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف واقع در میدان تلویزیون، شهرک نوفل لوشاتو، خیابان نوفل۱ و در محدوده ناحیه شهید تقی پور برگزار شد.

برگزاری جلسات مشاوره قضایی و حقوقی در مساجد مشهد

 دوره آموزشی بدو خدمت امنا وخدام مساجد

مدیراجتماعی مرکز رسیدگی‌ به‌ امور مساجد استان‌های‌ خراسان همچنین با اشاره به برگزاری پنجاه‌وهفتمین دوره آموزشی بدو خدمت امنا و شانزدهمین دوره آموزشی بدو خدمت خدام یادآور شد: این دوره نیز این هفته برای اعضای هیئت امنا و خدام مساجد بخش روداب شهرستان سبزوار و با حضور ۷۰ نفر در مصلای نماز جمعه روداب برگزار شد.

برگزاری هشتادمین میز خدمت در طرق

وی همچنین از برگزاری هشتادمین میز خدمت با حضور فرماندار و مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرایی خبرداد و افزود: این دیدار که با هدف طرح و رفع مشکلات مردم محلات برگزا ر می‌شود این هفته سه شنبه ۳ بهمن  در مسجد شهید بهشتی(ره)، محله طرق، بلوار ساعی ۴۵، صاحب الزمان ۷ هم‌زمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر 1745779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha