میزبانی مساجد مشهد از «میز خدمت»

«میز خدمت» یکی از برنامه‌های است که برای ارتباط مردم با مسوولین در مساجد مشهد برگزار می‌شود و تا کنون ۹۰ مسجد میزبان این برنامه بوده‌اند.

مرتضی بامی، مدیر اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد به توضیح کوتاهی درباره طرح «میز خدمت» پرداخت که با همکاری استانداری خراسان رضوی در مساجد مشهد برگزار می‌شود.

میزبانی مساجد مشهد از «میز خدمت»

وی گفت: در طرح «میز خدمت» شخص فرماندار مشهد و نمایندگانی از ارگان‌های مختلف مثل نیروی انتظامی، شهرداری، آموزش و پرورش، تأمین اجتماعی، بنیاد شهید، سازمان اتوبوسرانی و بهزیستی در مسجد حاضر شده و از نزدیک و رودررو با شهروندان صحبت می‌کنند.

مدیر اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان افزود: در هر جلسه بعد از نماز مغرب و عشا مسئولان نهادها در مسجد می‌نشینند و مردم با دریافت نوبت با مسئول مربوط به مشکل خود دیدار می‌کنند تا با طرح مشکل و دریافت راه‌حل یا پیگیری مسئولان، مسائل مردم حل شود و باری از دوش آن‌ها برداشته شود.

میزبانی مساجد مشهد از «میز خدمت»

وی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۸۳۴ درخواست ثبت شده است، گفت: ۹۰ میز خدمت برگزار شده و این خدمت طبق برنامه ۶ ماه اول سال، تا شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

به‌گفته بامی، برنامه میز خدمت امسال شنبه‌درمیان هم‌زمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود که زمان و مکان آن هر هفته از طریق مساجد محله، تبلیغات محیطی، ارسال پیامک و فضای مجازی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

میزبانی مساجد مشهد از «میز خدمت»

وی در پایان با اشاره به اینکه بررسی‌ها و نظرسنجی‌ها از رضایت ۶۴ درصدی مردم از طرح «میز خدمت» حکایت دارد، گفت: این طرح تاکنون در منتخبی از مساجد محلات مشهد در حاشیه شهر و نیمه برخوردار و برخوردار برگزار شده است.

پایان پیام/

کد خبر 1775932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha