جزئیات برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) در آستارا

جشن میلاد مولای متقیان حضرت علی(ع) در حسینیه شهدای گمنام هیئت رزمندگان اسلام و حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، امام جواد(ع) و شش ماه کربلا حضرت علی اصغر(ع) مراسم جشن و مولودی‌خوانی در حسینیه شهدای گمنام هیئت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود.

در این جشن که امروز سه‌شنبه ۳ بهمن ساعت ۸ شب برگزار می‌شود امید چالاک از قاریان برجسته کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله وحی پرداخته و حجت‌الاسلام محرم فیضی سخنران مراسم است و سخاوت فضلی‌نژاد و کمیل دیده‌بان مولودی‌خوانی می‌کنند.

همچنین به مناسبت ولادت مولای علی(ع) و گرامی‌داشت روز پدر ویژه برنامه‌ای فردا چهارشنبه ۴ بهمن ساعت ۱۵ عصر در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام بهنام آدم‌زاده کارشناس علوم دینی و مذهبی سخنرانی می‌کند و جلیل ابراهیم‌زاده  به مولودی‌خوانی می‌پردازد.

اهدای جوایز به قید قرعه به مدعوین و علی نامان از دیگر بخش‌های این جشن در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا خواهد بود.

کد خبر 1745848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha