اقدام فرهنگی و اجتماعی، اراده، استمرار و علاقه می‌خواهد

آیت الله دستغیب با بیان اینکه ایجاد و حفظ نظم در امور، لازمه زندگی اجتماعی انسان‌هاست، گفت: کارهای اجتماعی و فرهنگی اراده، انگیزه، عشق و استمرار می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب سه شنبه (سوم بهمن‌) در دیدار با سرپرست و جمعی از کارکنان معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس، با بیان اینکه عمده ماموریت‌های خطیر و حساس پلیس در راستای ایجاد و حفظ امنیت، در معرض دید مردم قرار می‌گیرند، بیان کرد: پلیس به تنهایی و بدون کمک سایر ادارات و اقشار دخیل در امنیت، نمی‌تواند به صورت صد در صد امنیت مطلوب جامعه را برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که امروز در جمع سبز پوشان فراجا حضور دارم، ادامه داد: من به نوبه خودم از زحمات شما مردان بزرگ و امنیت‌ساز استان فارس در راستای برقراری نظم و امنیت تقدیر می‌کنم.

رئیس هئیت امناء مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز اظهار داشت: من معتقدم موضوعات اجتماعی، موضوعات به هم تندیده و چند وجهی است که به صورت زنجیروار به هم وصل هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هر منطقه و محله آسیب‌های مختص به خودش دارد، گفت: ما باید در محلات به صورت کارشناسانه آسیب‌های اجتماعی را بررسی و ضمن تجزیه و تحلیل و بر طرف کردن مشکلات، امیدواری در بین شهروندان نیز ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما مردم را نسبت به آسیب‌های اجتماعی در محلات آگاه کنیم، قطعا معضلات کاهش می‌یابد.

آیت الله دستغیب با اشاره به اینکه کتاب پایه فرهنگ ما است، عنوان داشت: یکی از ارکان اصلی تغییرات در جامعه آموزش و ارتقاء فرهنگ مطالعه است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار سرهنگ "حمید افرامن" سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی ضمن تشریح طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه در سال جاری را ارائه کرد.

کد خبر 1745913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha