دیدار با پدران مسجدی که دیگر پای آمدن به مسجد را ندارند

اعضای کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی در حرکتی فرهنگی به دیدار پدران مسجدی که دیگر توان حضور در مسجد را ندارند می روند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، به مناسبت ولادت امام علی علیه السلام و روز پدر، در حرکتی فرهنگی مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، مسجد ابوالفضل(ع) شهر اراک به دیدار پدرانی میروند که توان حضور در مسجد را ندارند.

در این دید و بازدید که امام جماعت؛ هیئت امنا، تعدادی از نمازگزاران و جوانان و نوجوانان مسجد و اعضای کانون حضور دارند، در اولین برنامه خود، با حاج آقای آصفری یکی از نمازگزاران  محترم مسجد دیدار کردند.

میلاد حضرت علی(ع) بهانه ای برای دیدار با پدران

حجت الاسلام امینی، ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رجب، میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، گفت: پدران جایگاه والایی در خانواده و جامعه ما دارند و تقدیر از زحمایت این عزیزان امری ضروری است.

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به اینکه نسل جوان و نوجوان باید قدردان زحمات و تلاش های پدران خود باشند، اظهار داشت: ما با هدف فرهنگ سازی و با حضور جوانان اقدام به اجرای این برنامه کرده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی با بیان اینکه دیدار با ۵ نفر از پدرانی که توان حضور در مسجد را ندارند با حضور اعضای کانون برنامه ریزی شده است، افزود: هدف ما دیدار و روحیه دادن به پدرانی است که به مسجد می آمدند ولی به علت بیماری وکهولت سن دیگر توان حضور در مسجد را ندارند؛ است.

کد خبر 1745964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha