همایش پدران آسمانی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

عسگری گفت: همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر نیز جشن پدران آسمانی در گلزار شهدای استان برگزار می‌شود که همزمان با این برنامه میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری امروز (سه‌شنبه ۳ بهمن) در نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، افزود: یکی از اقدامات شاخصی که در سال‌جاری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام گرفت ساخت و نصب تابلوی مزین به تصاویر شهدای شهر شهرکرد بود که نظیر چنین اقدامی در دیگرمناطق استان نیز در دست انجام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از فراهم شدن مقدمات برگزاری یادواره شهید شاخص استانی شهید الیاس احمدی در شهرستان بن خبر داد و گفت: این برنامه ۱۶ اسفند برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری یادآور شد: هماهنگی برای برگزاری باشکوه یادواره شهدای غریب نیز در دستور کارقرار دارد و این برنامه اردیبهشت سال آینده در مرکز استان اجرا می‌شود.

عسگری افزود: همچنین به مناسبت روز جانباز مقرر شد تا از تمامی جانبازان بازنشسته و شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان تجلیل شود.

وی تصریح کرد: از سوی کارگروه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت استان به دبیرخانه مرکزی این کارگروه در تهران نیز پیشنهاد شده تا روز ولادت حضرت سجاد(ع) با عنوان روز فرزندان شهدا نامگذاری شود.

کد خبر 1745965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha