۸۰ برنامه شاخص از سوی کمیته فرهنگیان دهه فجر گلستان برگزار می شود

نظری گفت: همزمان با دهه فجر، ۸۰ برنامه شاخص استانی و شهرستانی در استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدرضا نظری در گروه خبری فجر گلستان گفت: همزمان با دهه فجر، ۸۰ برنامه شاخص استانی و شهرستانی با هدف «هر مدرسه یک دهه فجر با شعار یک صدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» در استان گلستان برگزار می شود.

رئیس کمیته فرهنگیان دانش آموزان دهه فجر گلستان افزود: در این ایام سرود امام علی(ع) با حضور یک هزار دانش آموز رونمایی می شود و زنگ انقلاب نیز با همایش رای اولی ها در (۱۱ بهمن) نواخته می شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه دانش آموزی در آیین استقبال نمادین در فرودگاه گرگان، ادامه داد: در این ایام برنامه جهاد تبیین با حضور دانش آموزان در قالب کارگاه های دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف در مدارس استان برگزار می شود.

نظری، برگزاری جشن بزرگ نسل آرمانی در مبعث حضرت رسول (ص) با حضور دانش آموزان، رویداد آخرشه با موضوع حمایت از قدس شریف و پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی و ظهور امام زمان (عج) در نیمه دوم بهمن، اجرای نقاشی همگانی دانش آموزی بر روی پارچه های بزرگ و اجرای سرود دانش آموزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور ۱۳۵۷ دانش آموز را از دیگر برنامه های کمیته فرهنگیان دانش آموزان دهه فجر استان برشمرد.

وی با مهم خواندن مسئله انتخابات، گفت: در همین راستا بسته های ویژه دانش آموزی برای رای اولی ها تهیه شده است.

کد خبر 1746022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha