بانوی شاعر چهارمحال و بختیاری برگزیده کنگره سراسری شعر دفاع مقدس شد

شیروانی گفت: زهرا علیدوستی بانوی شاعر استان، عنوان نخست بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت را به دست آورد.

حجت‌الله شیروانی با اشاره به برگزاری آیین پایانی بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با حضور رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در شیراز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این آیین، زهرا علیدوستی شاعر چهارمحال و بختیاری به عنوان برگزیده بخش عمومی این کنگره معرفی شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سروده علیدوستی از میان بیش از ۱۰ هزار اثر ارسالی به بخش‌های بخش کودک و نوجوانان، ولایت و جهاد تبیین، شهدای امنیت، حجاب و عفاف، شهدای روحانیت، مقاومت بین‌الملل، زنان، شهدای شاه‌چراغ (ع)، سرود و ترانه، طوفان الاقصی، مضامین عاشورایی، طنز، جنگ نرم و بخش عمومی این کنگره توانست در جمع آثار برگزیده قرار گیرد.

خاطرنشان می‌شود: اواخر دی‌ماه امسال نیز سه غزل‌سرای چهارمحال و بختیاری در دومین دوسالانه جایزه ملی غزل «حسین منزوی» موفق به کسب مقام‌های برتر این رویداد ادبی شدند.

همچنین فرزانه میرزاخانی دیگر بانوی غزل‌سرای چهارمحال و بختیاری هم توانست با اثر مکتوب خود به نام «چکیده» به نامزدهای نهایی چهارمین جایزه ملی غزل «حسین جلال‌پور» بپیوندد.

کد خبر 1746146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha