۱۴۰۰ برنامه از سوی هیئت های مذهبی گلستان در دهه فجر برگزار می شود

حجت الاسلام دیلمی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از یک هزار و ۴۰۰ برنامه در ۴۵ عنوان با حضور تشکل ها و هیئت های مذهبی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی امروز (چهارشنبه ۴ بهمن) در گروه خبری فجر گلستان گفت: مردم ایران تنهاترین، اصلی ترین و برترین عامل پیشرفت انقلاب اسلامی هستند و همیشه در همه صحنه ها حضور پرشوری داشته و داند.

معاون کمیته های قرآن، انجمن ها و هیئت های مذهبی دهه فجر گلستان با اشاره به اینکه اهداف برنامه های این کمیته مردمی سازی است، افزود: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از یک هزار و ۴۰۰ برنامه در ۴۵ عنوان با حضور تشکل ها و هیئت های مذهبی برگزار می شود.

وی، برگزاری کرسی های تلاوت تدبری به صورت محله محوری، نشست های تبیینی و توجیهی تحت عنوان جامعه مجاهد با حضور یک هزار نفر، رویداد ملی نوآوین، جشن های نشاط اجتماعی در میادین و تفرجگاه ها، برنامه مدرسه انقلاب و راه اندازی قرارگاه راهیان پیشرفت دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش، خانه های آسمانی با هدف شبکه سازی برای زنان کنش‌گر فرهنگی و اجتماعی در محلات، پویش حرف آورد و رویداد شیرین بیان برای کنش‌گران فعال دختر در محلات و محیط های دانش آموزی را از برنامه های این کمیته در دهه مبارک فجر برشمرد.

حجت الاسلام دیلمی ادامه داد: در برخی از شهرهای استان خیابان انقلاب با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب برپا خواهد شد.

کد خبر 1746154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha