راز موفقیت مجموعه قرآنی الهادی(ع) اخلاص و تلاش است

سرمایه این مجموعه و راز موفقیت مجموعه دارالتحفیظ الهادی علیه السلام اخلاص و حضور اساتید جهادی و پرتلاش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدرضا شفیعی، مدیر کل امور استان های سازمان دارالقرآن الکریم کشور با حضور در مرکز مدیریت دارالتحفیظ الهادی علیه السلام، از فعالیت های این مجموعه بازدید کرد.

حجت الاسلام شفیعی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های گسترده این مجموعه در سطح کشور و خارج از کشور، سرمایه این مجموعه و راز موفقیت دارالتحفیظ الهادی علیه السلام را اخلاص و حضور اساتید جهادی و پرتلاش عنوان کرد. 

مدیرعامل دارالتحفیظ الهادی علیه السلام نیز در این نشست از فرایند تربیت قریب به ۴۰۰ نفر حافظ کل قرآن و ۴ هزار نفر حافظ اجزاء توسط این مجموعه اشاره کرد و افزود: اگر سازمان دارالقرآن به حمایت مالی مجموعه های قرآنی نمی تواند بپردازد، در تسهیل گری فرایند قرآنی موسسات کمک دهد.

حسن عزیزی نیا افزود: تسهیل در گرفتن مدارک قرآنی، گواهینامه دوره های تربیت مربی و تربیت ممتحن و همچنین رتبه بندی موسسات قرآنی و حمایت خاص از مجموعه های فعال قرآنی از جمله کارهایی است که سازمان دارالقرآن می تواند اجرا کند. 

وی عنوان کرد: لازم است جهت تربیت و پیشرفت مجموعه های قرآنی کشور در عرصه کار تشکیلاتی، "کاروان قرانی پیشرفت"متشکل از اساتید برتر کشور در حوزه آموزش کار تشکیلاتی، روش های جذب و دوره های تربیت مربی قرآن راه اندازی شود تا موسسات قرآنی با هزینه کمتر دسترسی راحت تری به اساتید مجرب کشوری داشته باشند.

کد خبر 1746232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha