ظلم ستیزی در حکومت اسلامی با تاسی از سیره علوی محقق می شود

امامزاده گفت:مولا علی(ع) ظلم ستیزی و مبارزه با مستکبران را یکی از وظایف حکومت اسلامی دانست و همه‌ما باید در این راستا و ظلم ستیزی تلاش کنیم.

محمد اسماعیل امامزاده _دبیرکانون های خدمت رضوی استان‌مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با تبریک میلاد فرخنده مولی الموحدین حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام والای پدر اظهار کرد: ۱۳ رجب روزی است که ابرمرد تاریخ، امیرالمومنان، مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب(ع) در شریف ترین مکان گیتی پا به عرصه وجود نهاد.

وی افزود: حضرت علی(ع) انسانی حق پرست وعدالت پرور با روحیه حقیقت جویی و دفاع از مظلوم بود.

دبیرکانون های خدمت رضوی استان‌مازندران یادآور شد:  مولا علی(ع) ظلم ستیزی و مبارزه با مستکبران را یکی از وظایف حکومت اسلامی، علما، دانشمندان و روشنفکران جامعه قلمداد می کند و به آنان یاد آور می شود که جلو تعدی و ستم را بگیرند و مددکار مظلومان باشند و از حقوق آنان دفاع نمایند.  

امامزاده گفت: امام علی(ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت برای مسلمانان جهان است.

وی افزود: امیدوارم جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق عمل کند.

کد خبر 1746259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha