اعتکاف ۳۰۰ دانش آموز نکایی

بخشی پور از حضور ۳۰۰ دانش آموز نکایی در اعتکاف امسال خبر داد و گفت: نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۵ برابری معتکفان دانش آموز در نکا بودیم.

محمدرضا بخشی پور_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با تبریک ماه رجب و ایام البیض اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان نکا حضور دارند و حضور جوانان و نوجوانان و البته دانش آموزان مثال زدنی است.

 وی در بین دانش آموزان معتکف در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا در مراسم افطار اولین روز اعتکاف دانش آموزان افزود: میزان مشارکت حضور دانش آموزان در این مراسم قابل توجه است که ۳۰۰ دانش آموز امسال در نکا معتکف شدند و این آمار در سال گذشته ۶۰ نفر بوده است.

اعتکاف ۳۰۰ دانش آموز نکایی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا یادآور شد: حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف به خصوص دانش آموزان مومن در مراسم معنوی اعتکاف امسال از نقاط برجسته‌ است که نسبت به گذشته ۵ برابر شده‌است.

بخشی پور  افزود: در آیین اعتکاف علاوه بر روزه‌داری، بیان احکام، پاسخ به سوالات و شبهات و جلسات بصیرتی و معرفتی برگزار می‌شود.

بخشی پور گفت: کرسی‌های تلاوت نور، بیان احکام، اقامه نماز جماعت و جلسات پرسش و پاسخ در خصوص اصول اعتقادات در راستای فرامین رهبری معظم انقلاب جهاد تبین از دیگر برنامه هایی است که در این مراسم اعتکاف برگزار می‌شود.

اعتکاف ۳۰۰ دانش آموز نکایی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا با قدردانی از همکاری مردم، مسئولان واتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پایگاههای مقاومت بسیج دانش آموزی خواهران و برادران در برگزاری اعتکاف درشهرستان نکا گفت: اعتکاف امسال با حضور دانش آموزان نکایی در ۱۰ مسجد به صورت تخصصی و ترکیبی در حال برگزاری است که ۷ مسجد به صورت ترکیبی و مساجدحضرت ابوالفضل (ع)، مسجد سعادت و مسجد امام رضا (ع) نکا بصورت مستقل میزبان‌مراسم‌معنوی اعتکاف دانش آموزی همراه با مربیان مجرب پرورشی تربیتی است.

کد خبر 1746262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha