راه اندازی ۸۵ شعبه اخذ رای در شهرستان عنبرآباد

یزدان افشاری پور با بیان اینکه امسال در شهرستان عنبرآباد ۸۵ شعبه اخذ رای تعریف شده، گفت: هر کسی در هر جایگاهی برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید تلاش کند.

یزدان افشاری پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری، گفت: از تمام توان و ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و  قانونمند استفاده خواهیم کرد.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار مولفه برای انتخابات بیان فرمودند، ابراز کرد: این مولفه ها شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت است که باید به عنوان یک نقشه راه مورد توجه عوامل ستاد انتخابات قرار گیرند.

وی با اشاره به این که هیات اجرایی شهرستان عنبرآباد مجری انتخابات است، خاطرنشان کرد: این هیات اجرایی تمام توان و امکانات خود را برای تحقق ۴ اصل مورد نظر رهبر معظم انقلاب را پای کار می آورد.

افشاری پور با بیان اینکه رای مردم امانت و حق الناس است، تاکید کرد: ما به عنوان مجری انتخابات، تابع قانون و پاسدار رای مردم هستیم و قطعا اصل بی طرفی را در انتخابات مورد توجه قرار خواهیم داد.

فرماندار عنبرآباد تصریح کرد: قانونمداری مهمترین مولفه برگزاری یک انتخابات سالم است و اگر خلاف آن عمل شود به طور حتم با افراد متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه امسال در شهرستان عنبرآباد ۸۵ شعبه اخذ رای تعریف شده، اظهار کرد: هر کسی در هر جایگاهی برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید تلاش کند.

افشاری پور عنوان کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام توان و تلاش خود را گذاشته اند تا مانع حضور مردم در انتخابات پیش رو شوند ما باید با جهاد تبیین و امید آفرینی با توطئه آنها مقابله کنیم.

کد خبر 1746357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha