شرکت ۳ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف طبس

حجت الاسلام بهشتی فر با بیان اینکه در مراسم معنوی اعتکاف در طبس سه هزار نفر معتکف شدند، گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۴۰ نفر خانم و ۹۶۰ نفر آقا هستند.

حجت الاسلام رضا بهشتی فر-مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۳۱ مسجد شهرستان طبس اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در مراسم معنوی اعتکاف در طبس سه هزار نفر معتکف شدند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۴۰ نفر خانم و ۹۶۰ نفر آقا هستند که با حضور در مساجد تعیین شده از برکات این مراسم معنوی بهره مند شدند.

حجت الاسلام بهشتی فر در ادامه بیان کرد: ۹۰ تا ۹۵ درصد از تعداد معتکفین امسال را دهه هشتادی ها و دهه نودی ها تشکیل می دهند که نشان دهنده شکست نقشه ها و تبلیغات منفی دشمن است.

مسئول تبلیغات اسلامی طبس با اشاره به اینکه تعداد معتکفین امسال رشد ۲ برابری داشته است، ادامه داد: سال گذشته یک هزار و ۸۱ نفر در اعتکاف شرکت کردند که امسال این آمار به سه هزار نفر رسیده است.

وی درخصوص تعداد مبلغان حاضر در مراسم معنوی اعتکاف اظهار کرد: در این مراسم معنوی ۱۰۵ مبلغ خواهر و برادر فعالیت داشتند و به برپایی حلقه های بصیرتی و بیان احکام و پاسخ به شبهات دینی و برگزاری حلقه های معرفتی پرداخته اند.

کد خبر 1746422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha