اعلام اولویت جدید ثبت نام حج تمتع زائران شیعه گلستان تا آخر مرداد

میرقاسم پور گفت: دارندگان فیش های حج تمتع تا آخر مرداد سال ۸۶ می توانند جهت تکمیل ظرفیت به سامانه reserve.haj.ir مراجعه کنند.

سیدعلی میرقاسم پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: پیش ثبت نام حج تمتع ۱۴۰۳ از (۱۳ دی) آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: با پیگیری های مدیریت حج زیارت استان جهت تکمیل ظرفیت باقیمانده اهل تشیع، اولویت جدید تا پایان مرداد سال ۸۶ از سوی سازمان مرکزی موافقت و اعلام شده است و دارندگان فیش های حج تمتع تا آخر مرداد سال ۸۶ می توانند جهت تکمیل ظرفیت به سامانه reserve.haj.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت کاروان های اهل سنت، گفت: ظرفیت استان گلستان برای حج ۱۴۰۳، سه هزار و ۸۵۰ نفر است که از این تعداد سه هزار و ۴۵۰ نفر اهل سنت و مابقی شیعه هستند.

میرقاسم پور ادامه داد: با توجه به استقبال بی نظیر متقاضیان دارندگان فیش های حج تمتع به سفر معنوی حج، این مدیریت همچنان پیگیر افزایش ظرفیت به خصوص برای جاماندگان زوجی و یا بستگان درجه یک اهل سنت که از ثبت نام جامانده اند، است.

وی افزود: دارندگان فیش های حج تمتع نیز برای پیش ثبت نام حج به سامانه reserve.haj.ir مراجعه و یا به یکی از دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه و اقدام کنند و برای این موارد و انتقال اسناد فیش های بانکی حج و عمره به افراد غیرمجاز اعتماد نکنند.

کد خبر 1746439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha