نسل جوان امروزی با روی خوش جذب کانون انصارالمهدی (عج) فارسان می شوند

جعفری گفت: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) تاکنون با برگزاری فعالیت های متنوع فرهنگی و واگذاری مسئولیت‌ به جوانان توانتسه است ۶۸۴ نفر از نوجوانان جوانان را جذب مسجد صاحب‌الزمان (عج) فارسان کند.

فاطمه جعفری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) تاکنون با برگزاری فعالیت های متنوع فرهنگی و واگذاری مسئولیت‌ به جوانان توانتسه است ۶۸۴ نفر از نوجوانان جوانان را جذب مسجد صاحب‌الزمان (عج) فارسان کند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عج) مسجد صاحب‌ الزمان(عج) فارسان ادامه داد: در نظر گرفتن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) نیز با روی خوش و با همکاری بسیج و هیئت امنا مسجد در جذب جوانان فعال بوده است.

وی ابرازکرد: برگزاری کلاس های آموزشی سواد رسانه‌ای از دیگر فعالیت هایی است که با توجه به استفاده از مربیان مجرب مورد استقبال جوانان شهرستان فارسان قرار گرفته است.

جعفری بابیان اینکه کانون انصارالمهدی (عج) از سال ۱۳۸۸ رسما تاسیس و کار خود را آغاز کرده است گفت: این کانون تا به امروز با برگزاری فعالیت های متنوع فرهنگی و واگذاری مسئولیت‌ به جوانان توانتسه است ۶۸۴ نفر از نوجوانان جوانان را جذب مسجد صاحب‌الزمان (عج) فارسان کند.

مدیر کانون مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرستان فارسان تصریح کرد: از جمله فعالیت های این کانون می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزش و تقویت سواد رسانه‌ای اشاره داشت که با هدف تربیت افسران جوان جنگ نرم برگزار شده و شاخه های مختلفی دارد.  

وی ادامه داد: نقد فیلم و بازی‌های خارجی از جمله برنامه هایی است که به صورت یک هفته در میان در این کانون برگزار شده و به عنوان یک مهارت اجتماعی که می تواند نوجوانان عضو را با تفکر انتقادی و استدلالی در عرصه تولیدات رسانه ای آشنا کند، برگزار می شود.

جعفری گفت: کانون انصارالمهدی(عج) استان چهارمحال و بختیاری همچنین ترویج فرهنگ مطالعه بین اعضای کانون را به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های محوری قرار داده است.

وی یادآورشد: بچه‌های مسجد با عضویت در کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) همچنین می توانند از خدمات این کانون در عرصه‌های بصیرت‌ افزایی، مشاوره، مقابله با آسیب های اجتماعی، نیز بهره مند شوند.

 وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی تئاتر به کودکان و نوجوانان به همت کانون انصارالمهدی(عج) از دیگر برنامه‌هایی است که در این کانون با هدف آموزش‌های مقدماتی تئاتر و استعدادیابی برگزار می شود.

کد خبر 1746443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha