بسیج آران و بیدگل با ۵۰۰ برنامه به استقبال دهه فجر می رود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از برگزاری افزون بر ۵۰۰ برنامه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی در قالب ۱۳۵ عنوان محوری، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل حسین دوست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، افزون بر ۵۰۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در ۱۳۵ عنوان محوری، توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل شعار محوری امسال را "جشن ملی، انتخابات پرشور، ایران قوی" عنوان کرد و افزود: این برنامه ها از ۱۱ بهمن با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در مصلی نماز جمعه آران و بیدگل آغاز می شود.

سرهنگ حسین دوست  اجرای محافل قرآنی را از دیگر برنامه های این دهه ذکر کرد و ادامه داد: علاوه بر محافل قرآنی محلی، چند محفل شاخص انس با قرآن هم برگزار خواهد شد که محفل قرآنی  ویژه خواهران در روز ۱۷ بهمن در  حسینیه امام حسین و محفل قرآنی با حضور قاریان ملی از قم در ۲۶ بهمن در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) روستای محمدآباد از جمله این محافل قرآنی بمناسبت بزرگداشت دهه فجر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: برگزاری جشن بزرگ‌ انقلاب با حضور هنرمندان کشوری در سالن ورزشی سفیدشهر(پنجشنبه ۱۲ بهمن)، جشن بزرگ خیابانی در محدوده جمال آباد محل دهنو(شنبه ۲۱ بهمن)، برگزاری جشن انقلاب و مسابقات ورزشی کبدی با حضور حاج ابوذر روحی در سالن حاج قاسم سلیمانی روستای علی آباد(جمعه صبح ۱۳ بهمن) از جمله برنامه های شاخص دهه فجر است.

سرهنگ حسین دوست ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای اصناف در مصلای نمازجمعه (پنجشنبه۱۲ بهمن)، برگزاری نشست بصیرتی با حضور سردار رمضان شریف در مصلای نماز جمعه (یک شنبه ۱۵ بهمن)، برگزاری یادواره تنها شهید انقلاب بخش کویرات شهید علی قاسمی با حضور حاج ابوذر روحی و سردار نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت‌زینب(س)‌در سوریه(جمعه ۱۳ بهمن) و یادواره شهدای ورزشکار در مصلای نماز جمعه (شنبه۲۱ بهمن) از دیگر برنامه های شاخص این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل اظهار داشت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های زنان روستا و برگزاری همایش زنان ایثارگر با حضور دکتر برومند در مصلای آران و بیدگل از شاخص ترین برنامه های حوزه بانوان خواهد بود.

کد خبر 1746450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha