بهره برداری از ۲۱ طرح گازرسانی روستایی در دهه فجر

سلیمانی نژاد گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۲۱ طرح گاز رسانی روستایی با ۹۶۶ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان‌های استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۱ شهر مجهز به شبکه گاز است، اظهارداشت: پروژه های گاز رسانی در مسکن های ملی  فعال است و هیچ واحد مسکونی ملی فاقد لوله کشی گاز نیست.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با بیان اینکه هیچ واحد مسکونی اقدام ملی فاقد زیر ساخت های گازرسانی نیست، ادامه داد: درصد بهره مندی روستاهای زنجان به زودی به ۹۵.۵ در صد می رسد که با این اقدام مجموعه ۹۸درصد روستا های استان بهره مند از شبکه گاز خواهند شد.

وی با اشاره به گاز رسانی به ۴۴روستا در سالجاری، تصریح کرد: از ۱۲۸ روستا ۵۰ روستا در شهرستانهای استان امکان سنجی گاز رسانی شدند.

سلیمان نژادی پیگیری مجوز و تامین اعتبار ا در در این خصوص مهم ارزیابی کرد: گفت: بالغ بر ۴۴۳هزار مشترک در استان داریم.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، با بیان اینکه بالغ بر ۲هزاز و ۵۳ مشترک صنعتی داریم، گفت: دو نیرو گاه استان و ۱۳ نیروگاه مقیاس کوچک با ۴۳واحد سی ان جی استان دارای گاز هستند.

وی، با اشاره به مصوبات سفر اخیر ریسی به زنجان ۸ روستا با ۴۴۰ میلیارد ریال گازرسانی شده است، افزود: ۱۳۰۰میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

سلیمانی نژاد کلنگ زنی و گازرسانی به روستا های استان و پروژه های قابل افتتاح با ۲۱ روستا در دهه فجر با اعتبار ۹۶۶میلیاردی ریالی قابل اجرا است، ادامه داد: تامین پایداری گار از الویت های شرکت گاز است.

وی با اشاره به اینکه جایگزین سوخت گاز در واحد های صنعتی حائز اهمیت است، یادآورشد: کمیته تامین سوختی زنجان یکی از فعالترین کمیت های استان در حوزه زیر ساخت های استانی با هدف تامین سوخت گاز قبل از رسیدن فصل سرما برای جلوگیر از قطعی گاز دراستان است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در مصرف بهینه خانگی را مهم برشمرد و گفت: هماهنگی برای جبران ناترازی گازی،  مدیریت مصرف بهینه وبهینه سازی و هوشمند سازی از الویتهای این مجموعه است.

سلیمانی نژاد، با بیان اینکه ۷۰ درصد گاز در حوزه خانگی مصرف می شود، تاکید کرد: در دو سال اخیر شاهد پیشرفت رشد ۳۸درصدی شبکه گاز رسانی بودیم.

کد خبر 1746515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha