برگزاری نشست بصیرتی در مسجد شیخ الاسلام سنندج

نشست بصیرتی و جهاد تبیین با حضور نوجوانان و جوانان در مسجد ملا لطف الله شیخ الاسلام و پایگاه فجر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حاج ماموستا مختار فرجی، مسئول کانون محبان نبی اکرم(ص) در این دوره که با حضور جوانان دهه‌ی هشتادی برگزار شد اظهار داشت: امروز یکی از راهبردهای دشمن نشانه گرفتن اعتقادات مردم و دور کردن آنها از ایمان، ولایت و روحیه استکبارستیزی است و راه‌حل این حمله دشمن جهاد تبیین است تا بوسیله آن در جامعه روشنگری صورت گیرد و عموم مردم از این هدف دشمن مصون بمانند.

وی افزود: در این راستا بیشتر از همه، امروز کشور ما هدف سو نیت قدرت‌های بزرگ است و قدرت‌های استکباری درصدد هستند با تبلیغات گوناگون، حقایق را در چشم مردم تحریف کنند، افکار عمومی کشور را در اختیار بگیرند تا ملت را گمراه کرده و طبق میل خود حرکت دهند.

مسئول کانون محبان نبی اکرم(ص) عنوان کرد: ایجاد یأس و ناامیدی، بزرگ کردن مشکلات و سیاه نمایی و ممانعت از درک دستاوردهای انقلاب اسلامی و ناکارآمد نشان دادن نظام از راهبردهای دشمنان علیه ایران اسلامی اس و ما باید در این راستا جوانان را آگاه تا گمراه نشوند.

حاج ماموستا فرجی اظهار کرد: حضور نوجوانان و جوانان در برنامه های دینی، فرهنگی و اجتماعی و تشویق آنان به شرکت در این برنامه‌ها می‌تواند موثر و مطلوب باشد.

در ادامه جوانان حاضر در نشست به بیان مطالب و سوالات خود از حاج ماموستا مختار فرجی به عنوان مدرس نشست پرداختند.

کد خبر 1746535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha