استاندار اصفهان: همبستگی عمومی اعتکاف پر شور را در اصفهان رقم زد

استاندار اصفهان با اشاره به جمعیت ۷۵ هزار متعکفین این استان گفت: همبستگی عمومی بین دستگاه های اداری و نهادهای مردمی، اعتکاف پر شور را در استان اصفهان رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «سید رضا مرتضوی» در جلسه شورای اداری اصفهان در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دو موضوع اعتکاف و برگزاری انتخابات با همکاری مردم اشاره کرد و اظهارداشت: پایه و اساس انقلاب اسلامی حرکت مردمی و مشارکت عمومی بوده و برای تداوم این جریان باید نقش ملت پر رنگ باشد.

استاندار اصفهان پیروزی و موفقیت نظام را در گرو مشارکت عمومی دانست و تصریح کرد: اراده و حضور مردم همواره رمز موفقیت بوده و باید از این ظرفیت برای همه امور از جمله انتخابات استفاده کرد.

وی با اشاره به مراسم های مذهبی به عنوان نمونه بارز مردمی، افزود: اعتکاف یکی از همین آیین هابوده که امسال با مشارکت بالایی در استان اصفهان برگزار شد.

مرتضوی به جمعیت ۷۵ هزار نفری معتکفین در ۶۵۰ مسجد استان اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: همبستگی عمومی بین دستگاه های اداری و نهادهای مردمی، اعتکاف پر شور را در استان اصفهان رقم زد.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان جمعیت قابل توجهی داشتند، اضافه کرد: ۱۰۰ مسجد برای این قشر بوده و جوانان در اعتکاف دانشجویی و عمومی حضور داشتند و در این در حالی است که دشمن برای تحریف دینی کار می کند.

استاندار اصفهان در بخشی از صحبت های خود لزوم توجه به جامعه ایثارگری را تاکید کرد و گفت: این افراد و خانواده ها برای این نظام از جان خود گذشتند و سرمایه های جامعه بوده و نسل جدید از این افراد الگو می گیرند.

وی انتخابات را یکی از برنامه های پیش روی کشور بیان کرد و گفت: تبیین دستاوردهای نظام در دهه فجر مایه امیدواری خواهد شد و توطئه رسانه ای غرب در مایوس سازی ملت ایران شکست خواهد خورد.

مرتضوی اذعان داشت: حمایت از گروه ها  جریان خاصی نخواهیم داشت و تمام تلاش دولت بر انتخابات امن، سالم و با رقابت و مشارکت بالا بوده و مسئولان در این راستا کار کنند.

وی یادآورشد: آرامش برای برگزاری انتخابات مهم است و از رفتارهای تنش ساز دوری کرد.

کد خبر 1746579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha