اقدامات خلاقانه کمیته های دهه فجر ارزیابی می شود

ایروانی با اشاره به تشکیل ۱۹ کمیته دهه فجر در شهرستان نهبندان گفت: اقدامات خلاقانه کمیته ها امسال مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،  ابوالفضل ایروانی -فرماندار نهبندان- شامگاه (۷ بهمن) در سومین حلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر اظهار داشت: تاکنون ۱۹ کمیته دهه فجر تشکیل شده است اما اقدامات خلاقانه کمیته ها امسال مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در همه مراسمات اعضای کمیته باید مشارکت کنند، افزود: ۱۲ و ۲۲ بهمن دو مراسم محوری برگزار می شود و انتظار این است کمیته ها مشارکت پرشور داشته باشند.

ایروانی گفت: دانشگاه ها و آموزش و پرورش باید به طور جدی برای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نظام در دهه فجر مشارکت کنند.

وی افزود: وضعیت رشد فعالیت های فرهنگی و عمرانی دهه فجر و نقش آن بر توسعه نهبندان باید مطالبه شود، حرکت ها و زیرساخت ها باید در جهت توسعه شهرستان بوده و معرفی شوند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه آسیب های کمیته ها و موانع سال گذشته باید رصد شود، اضافه کرد: رویای نهبندان قرن جدید را باید از نگاه های مختلف مردم، نوجوانان، روحانیون، اصناف، نخبگان و سایر ثبت و ارزیابی کرد. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی همچون ایده زنده و پاینده و همواره دارای انعطاف و تصحیح خطاهای خویش است، افزود: ما از نقدهای مردم باید استقبال کنیم تا به شناخت و رشد برسیم.

ایروانی گفت: پروژه های عمرانی دهه فجر امسال سبب توسعه نهبندان خواهد شد، حضور وزرا و مسئولان بلندپایه را در شهرستان خواهیم داشت.

کد خبر 1746584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha