۷ هزار دانش آموز گلستانی در اعتکاف نوجوانی شرکت کردند

حجت الاسلام حسینی گفت: هفت هزار نفر از دانش آموزان گلستانی در اعتکاف نوجوانی در مساجد استان شرکت کردند.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: ستاد اعتکاف نوجوانی استان گلستان با دبیری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان تشکیل شد و در ایام اعتکاف نوجوانان گلستانی معتکف شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: این ستاد قبل از شروع اعتکاف با کمک سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج، آموزش و پرورش، اوقاف، حوزه های علمیه و مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری به تولید محتوا برای اعتکاف در راستای به میدان آوردن مربیان برای شرکت در اعتکاف نوجوانی، انگیزه سازی برای دانش آموزان از طریق تبلیغات رسانه ای و محیطی و پیگیری موضوعات پشتیبانی، هماهنگی هیئت امنا برای برگزاری اعتکاف نوجوانی در مساجد و صحبت با حوزه های علمیه برای به میدان آمدن طلاب و مبلغین در اعتکاف نوجوانی اقدام کرد.

۷ هزار دانش آموز گلستانی در اعتکاف نوجوانی شرکت کردند

وی ادامه داد: اعتکاف نوجوانی با همکاری هیئت های مذهبی، پایگاه های بسیج، مجموعه های مردمی و کانون های مساجد برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بیش از هفت هزار دانش آموز گلستانی در اعتکاف نوجوانی ثبت نام کردند، گفت: بیش از ۴۰ کانون فرهنگی هنری مسجد استان در این ایام فقط در موضوع اعتکاف نوجوانی برنامه ریزی انجام داده و اعتکاف نوجوانی را برگزار کردند و موفق هم بودند.

وی اظهارداشت: در زمینه موضوع محتوا، مربی، تبلیغات دانش آموزی و پشتیبانی ارزاق نیز تا حد توان به این کانون های مساجد استان کمک و خدمت رسانی انجام شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در حال حاضر نیز پیگیر هستیم که این هفت هزار دانش آموز شرکت کننده در اعتکاف به مساجد متصل شوند و ارتباطشان با مساجد مستمر باشند.

وی گفت: اطلاعات دانش آموزان در یک سامانه ای وارد شده تا بتوان با یک برنامه ریزی این دانش آموزان را به همراه مربی به مساجدی که دانش آموزان ارتباط مستمر نداشتند برای برنامه های تربیتی نوجوانان ارتباط مستمر ایجاد کنیم.

کد خبر 1746589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha