جزییات برگزاری مسابقه عکس «رثای آفتاب» در شیراز

حقیقی نیک از برگزاری مسابقه عکس «رثای آفتاب» همزمان با سالروز شهادت حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

امیرعباس حقیقی نیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس از برگزاری مسابقه عکس «رثای آفتاب» خبر داد و گفت: این مسابقه عکاسی به مناسبت ۱۷ رجب المرجب سالروز شهادت حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام برگزار می شود.

وی به محورهای این مسابقه اشاره کرد و افزود: این مسابقه در بخش ویژه حرفه ای شامل آیین عزاداری و بزرگداشت سالروز شهادت حضرت شاهچراغ(ع) و در بخش جنبی (موبایل) معماری حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم است.

مدیر روابط عمومی حرم شاهچراغ(ع) ادامه داد: همچنین بخش ویژه این مسابقه شامل آثاری می شود که در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۸ و ۹ بهمن ۱۴۰۲ و در  آیین های عزاداری حرم مطهر به ثبت رسیده باشند.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برشمرد و عنوان کرد: ارسال آثار از طریق پست الکترونیک به نشانی Photo@shahecheragh.ir و یا ارسال به شماره ۰۹۱۷۷۵۰۶۷۵۶در پیام رسان ایتا امکان پذیر است.

حقیقی نیک با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه عکاسی برای عموم آزاد است، گفت: حداکثر تعداد عکس ارسالی در هر بخش ۱۰ عدد به صورت فایل ۱pg است.

وی با اشاره به اینکه در هنگام ارسال آثار مشخصات عکاس ارسال شود، اظهار کرد: عک سها نباید دارای امضای عکاس واتر مارک و لوگو باشند.
 

کد خبر 1746624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha