لزوم اتخاذ چارچوب صحیح در برگزاری جشن ها

رضوی ارایه چارچوب صحیح و درست در برگزاری مراسمات و جشن های و تشویق و تبیین مردم به رعایت آن را خواستار شد و گفت: باید به سمت فرهنگ سازی در برگزاری جشن های مردمی، عمومی و  مناسبتی حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، یاسر رضوی حیدری امروز (۸ بهمن) در جلسه شورای فرهنگ عمومی حساسیت نسبت به ورود برخی از ناهنجاری ها را از جمله بدحجابی و بدپوششی را در جامعه لازم دانست و اظهار کرد: متولیان فرهنگ باید جلوتر از جامعه برنامه ریزی و تدبیر براساس اقتضای زمان داشته باشند.


وی یکی از عناصر تاثیرگذار در این فرهنگ سازی ها را ورود هنرمندان و روحانیون و افرادی که دارای جامعه هدف مخاطب خاص می‌باشند برشمرد و گفت: بدون تبیین این عزیزان به خواست‌ها و اهدافمان نخواهیم رسید.


مقام عالی دولت در سرایان برگزاری نمایشگاه خدمات ۲۹ ماهه دولت در شهرستان سرایان را یادآور شد و از ادارات خواست تا پروژه ها و خدمات ارائه شده حوزه کاریشان را با زبان هنرمندانه به مردم ارائه کنند.


فرماندار سرایان با اشاره به موضوع انتخابات خاطرنشان کرد: باید روی حضور مردم پای صندوق های رأی تلاش کرد.


وی حجم سنگین حمله دشمنان و معاندین نظام را روی ضریب مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات یادآورشد و تصریح کرد: با فعالیت های تبیینی و اغنایی مردم، هجمه تبلیغاتی دشمنان خنثی می شود.


 

کد خبر 1746643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha