لزوم دغدغه مندی فرماندهان نظامی و امنیتی برای صیانت از کارکنان

محمدیاران با تاکید براینکه حفظ سلامت و کارآمدی نیروی انسانی در دستگاه های نظامی و امنیتی مهم و حیاتی است، گفت: فرماندهان باید با برگزاری دوره های پیشگیرانه و تبیین اثرات مخرب فضای مجازی و مجازات تعیین شده در قانون، از نیروها صیانت نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مسلم محمدیاران- مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح در دومین  شورای پیشگیری از وقوع جرم مازندران که به میزبانی قرارگاه غدیر شمال کشور برگزار شد، ضمن تاکید بر حفظ نیروها اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فضای مجازی، مهمترین وظیفه فرماندهان، صیانت از نیروها و خانواده ها در این فضا می باشد چرا که نیروهای مسلح از حساسیت شغلی و ویژه ای برخوردار هستند.  

وی تاکید کرد: با توجه به ناشناس بودن عامل تخریب در فضای مجازی و تاثیر آن بر روح و روان فرد، فرماندهان باید با مطالبه گری جدی و همچنین برگزاری دوره های پیشگیرانه و تبیین اثرات مخرب فضای مجازی و مجازات تعیین شده در قانون، از نیروها صیانت نمایند.

لزوم دغدغه مندی فرماندهان نظامی و امنیتی برای صیانت از کارکنان


حجت الاسلام اسماعیل زارعی کیاپی- رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم مازندران و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گفت: توپخانه دشمن در فضای مجازی با برنامه ریزی وارد میدان شده و باید با استمرار فعالیت در قرارگاه رسانه ای فضای مجازی که از مصوبات شورای اول بود، از دشمن عقب نمانده و ترفندهایش را خنثی نماییم.

در ادامه ابراهیم حجازی- دبیر پیشگیری از وقوع جرم مازندران، سردار سیاوش مسلمی- فرمانده سپاه کربلا، سردار علی شالیکار- فرمانده قرارگاه غدیر شمال کشور، ناخدا یکم امیر ابوطالب مطلبی- جانشین دانشگاه علوم دریایی، سردار حسن مفخمی شهرستانی- فرمانده انتظامی مازندران و دکتر ستاری- مقام ارشد وزارت دفاع به اتفاق دیگر فرماندهان در خصوص اقدامات صورت گرفته در قرارگاه صیانتی فضای مجازی مطالبی را به صورت مفصل ارائه نمودند.  

به گزارش شبستان، در پایان این نشست از تلاش های شایسته فرماندهان قرارگاه غدیر شمال کشور و سپاه کربلا بدلیل همکاری با سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در زمینه پیشگیری از وقوع جرم تقدیر بعمل آمد.

لزوم دغدغه مندی فرماندهان نظامی و امنیتی برای صیانت از کارکنان

لزوم دغدغه مندی فرماندهان نظامی و امنیتی برای صیانت از کارکنان

کد خبر 1746651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha