نمایشگاه مدرسه انقلاب در بیش از ۹۰۰ مدرسه استان کرمان برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان کرمان از اجرای نمایشگاه مدرسه انقلاب در بیش از ۹۰۰ مدرسه استان کرمان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مهران شیخی، یکشنبه(۸ بهمن) به رسانه‌ها اعلام کرد: دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در بیش از ۹۰۰ مدرسه متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با بیان اینکه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب روایتگری دانش آموزان از دیروز، امروز و فردای انقلاب برای هم‌سالان خود است که در این دوره چالش های حوزه استعمار، استقلال، دستاوردها، توانمندی‌ها و آینده پیش رو مطرح است که محتوای این دوره از نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب را شامل می شود.

وی افزود: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب به صورت غرفه های مختلف محتوایی در بازه زمانی ۱۲ تا پایان بهمن ماه اجرا می‌شود که با توجه به تقارن آن با ایام صدور فرمان جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری(حفظه الله) محوریت اصلی و اساسی این دوره اختصاص به جهاد تبیین دارد و هر گونه فعالیت نسبت به انقلاب در سطح کشور و استان به گفتگو و بحث گذاشته می شود.

شیخی بیان کرد: در این گفتگو علاوه بر تشریح فعالیت‌های دوازدهمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب، دوره روایتگری دیجیتال تحت عنوان (راوینو) و نیز تولید برنامه محتوایی فاخر  توسط دانش آموزان قرارگاه عملیات شهری مجموعه اتحادیه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن انجام می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی مجدد کاروان دختران ایران با موضوع محوریت زن و هویت دخترانه در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه شهر کرمان و تولید محتوای بصری در قالب مجموعه نمایشگاهی متنوع تحت عنوان "تا اوج"  به منظور بهره‌مندی بیشتر در انتقال مفاهیم جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های قابل ذکر است.

کد خبر 1746683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha