اصحاب رسانه در خدمت به آرمان های نظام و انقلاب پای کار هستند

علی سعیدی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: اصحاب رسانه در کنار مردم و در خدمت به آرمان های نظام و انقلاب پای کار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۸ بهمن ماه) نشست هم افزایی و هماهنگی کمیته ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت برگزار شد.

علی سعیدی در این نشست، از تشکیل ۲۴ کمیته دهه فجر، خبر داد و گفت: این کمیته ها هر کدام در راستای وظایف محوله خود به فعالیت خواهند پرداخت و مردم را از خدمات نظام آگاه خواهند کرد.

مسئول کمیته ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت افزود: بهداشت و درمان، عمران، فرهنگی و عشایری برخی از این کمیته ها هستند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم هستند، خاطرنشان کرد: هیچ کس منکر وجود مشکلات نیست اما نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال امنیت و آسایش مردم است.

سعیدی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: اصحاب رسانه در کنار مردم و در خدمت به آرمان های نظام و انقلاب پای کار هستند.

مسئول کمیته ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت اظهار کرد: مسئولان باید پاسخگوی مطالبات به حق و خدمتگزار ولی نعمتان خود باشند.

وی با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال، اضافه کرد: «جشن ملی مشارکت پرشور آینده روشن است» شعاری است برای دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است.

سعیدی با بیان اینکه مردم محور بودن مناسبات و جشن ها اصل است، تاکید کرد: همه ما باید مردم را به مشارکت حضور و در جشن ها و برنامه های دهه فجر تشویق کنیم.

مسئول کمیته ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت بیان کرد: کمیته اطلاع رسانی آمادگی دارد تا شرایط ارتباط بهتر اهالی رسانه با مسئولان را فراهم کند.

وی ابراز کرد: رژه موتوری در سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور یکی از برنامه های آغازین دهه فجر امسال است.

سعیدی گفت: امسال زنگ انقلاب در محله‌ای که رهبر معظم انقلاب تبعید بودند، نواخته می‌شود.

کد خبر 1746691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha