بی‌توجهی مسوولان به معنویت موجب نارضایتی مردم می‌شود

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: بی‌توجهی به معنویت توسط مسوولان موجب نارضایتی مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جلسه شورای اقامه نماز در سنندج اظهار داشت: عامل بسیاری از مشکلات در جامعه نبود معنویت است و نبود این مهم موجب بروز بسیاری از مشکلات و فساد خواهد شد.

وی افزود: علاج بسیاری از مشکلات اجتماعی و فساد در جامعه، توجه به معنویت به ویژه نماز است.

وی اضافه کرد: اهمیت معنویت و بالاخص نماز به اندازه ای است که اگر به معنویت توجه می شد، بسیاری از فسادها، اختلاس ها و بداخلاقی هایی که در ادارات هست، اتفاق نمی افتاد.

حجت الاسلام پورذهبی به اهمیت خدمت به مردم اشاره کرد و بیان داشت: اگر مسئولان می خواهند از فساد دور بوده و خدمت صادقانه به مردم بکنند، باید با خدا ارتباط بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اهمیت فریضه نماز عنوان کرد: نباید فقط روحانیون را متولی بحث نماز دانست بلکه همه وظیفه داریم نسبت به این فریضه دینی و ترویج آن احساس مسئولیت کنیم.

وی با بیان اینکه همه متولی نماز هستیم گفت: با توجه به اینکه در راستای حفظ ارش های نظام جمهوری اسلامی گام بر میداریم پس لازم است تا کسانی که در راس ادارات هستند با جان و دل به این کار دل ببندند.

حجت الاسلام پورذهبی تاکید کرد: لازم است تا انجام ترویج نماز توسط دستگاه های فرهنگی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش و دانشگاه ها صورت بگیرد.

وی بر  لزوم حضور مردم در مساجد تاکید و خاطر نشان کرد: در کنار توجه به ظاهر مساجد، باید به حضور پررنگ مردم در آن همت کنیم.

کد خبر 1746704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha