جذب اساتید ویژه تدریس سطح ۲ در حوزه علمیه خواهران لرستان

مهرابی با اشاره به اعلام فراخوان جذب استاد در حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: داوطلبان تا ۲۰ بهمن ماه فرصت دارند که نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اکرم مهرابی، به فراخوان جذب اساتید در حوزه علمیه خواهران لرستان اشاره کرد و اظهارداشت: نام نویسی داوطلبان تدریس در حوزه علمیه تا ۲۰ بهمن ادامه دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان داشتن حداقل مدرک سطح سه مرتبط با معدل کل ۱۶ به بالا، حداکثر سن ۵۵ سال و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی را از شرایط پذیرش عنوان کرد.

 وی عنوان کرد: آزمون کتبی ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود و داوطلبان پس از قبولی در آزمون در مصاحبه علمی شرکت می کنند.  

مهرابی ادامه داد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنما به پایگاه خبری حوزه های علمیه استان لرستان در ایتا به آدرس https://eitaa.com/whcLorestan و یا به مدارس علمیه خواهران استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه طلاب استعدادهای برتر  سطح دو در صورت قبولی در آزمون کتبی از مقاحبه علمی معاف می شوند و نمره مصاحبه علمی استعداد برتر آنان جایگزین مصاحبه علمی آزمون می شود، گفت: طلاب استعداد برتر سطح سه و چهار در صورتی که متقاضی تدریس در درس همخوان با رشته تحصیلی باشند از هر دو آزمون کتبی و مصاحبه علمی معاف می شوند.

 معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: اساتیدی که مشغول تدریس در حوزه علمیه هستند و قصد دریافت مجوز جدید دارند باید همچون داوطلبان دیگر در آزمون کتبی شرکت کنند.

کد خبر 1746721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha