برگزاری بیش از ۱۳۰ برنامه در چهل و پنجمین جشن انقلاب از سوی کمیته کارگری گلستان

خواجه مظفری گفت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یکصد و ۳۰ برنامه از سوی کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه مبارک فجر گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسینعلی خواجه ‌مظفری امروز (یکشنبه ۸ بهمن) در نشست خبری فجر گلستان گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یکصد و ۳۰ برنامه از سوی کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه مبارک فجر گلستان برگزار می شود.

رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد گرامیداشت دهه فجر گلستان افزود: دیدار با خانواده شهدای کارگری، دیدار با خانواده کارگران حادثه‌دیده، بازدید از واحدهای کارگری دارای مشکل، نشست سه‌جانبه نمایندگان کارگری و مسابقات کتابخوانی، مسابقات شهید صدرزاده، اجرای طرح راویان پیشرفت و حضور دانش‌آموزان در واحدهای تولیدی، برپایی میز خدمت، افتتاح طرح‌های تولیدی، افتتاح متمرکز ۱۰ طرح تعاونی از جمله برنامه‌های این کمیته در دهه مبارک فجر است.

وی با اشاره به نرخ ۹۲.۲ درصدی بیکاری در استان، گفت: نرخ مشارکت اقتصادی گلستان در پاییز ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه قبل از ۳۱.۱ درصد به ۴۰.۴ درصد رسیده است.

خواجه مظفری افزود: تاکنون پنج هزار و ۴۰۳ نیروی جویای کار و ۹۱۹ کارفرما در سامانه جستجوی شغل سامانه ثبت‌نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۲۷۶ نفر مشغول به کار شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اشتغالزایی در استان، گفت: امسال تعهد اشتغال استان ۲۵ هزار و ۲۷۵ نفر بود که تاکنون مشخصات ۲۵ هزار و ۲۷۳ نفر در سامانه رصد ثبت ‌شده است.

کد خبر 1746745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha