خدمات و دستاوردهای انقلاب بی‌نظیر و افتخارآمیز است/جشن های انقلاب باید امیدآفرین و وحدت‌بخش باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علیرغم هشت سال جنگ تحمیلی و همه فشارها، تهدیدها، فتنه‌ها، ترورها، محرومیت‌های عظیم قبل از انقلاب و تحریم‌های شدید جبهه استکبار، انقلاب اسلامی و دینی جامعه را اداره و خدمات و دستاوردهای آن بی‌نظیر و افتخارآمیزاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید جواد خاضع» در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ در شرایطی به پیروزی رسید که یک ساختار دو قطبی با سردمداری بلوک‌های شرق و غرب  بر دنیا حاکم بود و جهان بین دو ابرقدرت شرق و غرب تقسیم شده بود و همه کشورها تحت سیطره این دو بلوک بودند، اما انقلاب اسلامی با شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» به پیروزی رسید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امام راحل (ره) را احیاگر بزرگ میراث عظیم اسلامی در عصر حاضر دانست و گفت: هر چه عزت، افتخار، پیشرفت و استقلال داریم به برکت مجاهدت و خون مطهر شهدا است. 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران متمایزترین انقلاب در دنیا است، ادامه داد: انقلاب اسلامی، مردمی‌ترین انقلاب دنیاست و همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب مردم نقش نخست را ایفا کردند و باعث پیروزی، حفظ، تثبیت و استمرار انقلاب تاکنون شدند.
حجت الاسلام خاضع با اشاره به اینکه مـشکلات کـشور در سـایه حـضور و حمایت مردم قابل حل و فصل است، افزود: دلیل اصلی کـه تا امروز دشمنان این نظام و انقلاب نتوانستند به کشور ما آسـیب جدی بزننـد، پـشتیبانی حقیقی ملت ایران از انقلاب اسلامی بوده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این انقلاب از جنبه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، با همه انقلاب های به وقوع پیوسته در دنیا قابل قیاس نیست و شهید مطهری در این زمینه فرمودند: «اگر قرار باشد نظیری برای انقلاب اسلامی ایران پیدا کنیم، شاید بتوانیم انقلاب صدر اسلام را مثال بزنیم.»
وی برای تأکید بر استثنایی بودن انقلاب اسلامی، یادآور شد: «مناخیم بگین»، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی اسرائیل گفته بود: «پیروزی انقلاب ایران برای اسرائیل به معنای یک زلزله بزرگ است.» و امروز شاهد وقوع این زلزله بزرگ برای رژیم غاصب صهیونیستی در جریان عملیات پیچیده و شجاعانه طوفان‌الاقصی هستیم.
حجت‌الاسلام خاضع مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی را داشتن ماهیت دینی، مذهبی و انگیزه الهی دانست و افزود: انقلاب‌های دیگر مثل انقلاب فرانسه، چین و روسیه فاقد چنین ویژگی بوده‌اند و بنیان آن انقلاب‌ها را بر ضدیت با دین بنا نهادند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امتیاز دیگر انقلاب اسلامی را رهبری الهی و پیامبرگونه امام راحل (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: امام راحل (ره) منادی معنویت بود و روحی جدید برای جهان بی روح در عصر حاضر شد و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، با همان صلابت و اقتدار و درایت مکتب امام(ره) را حفظ، تقویت و راه ایشان را ادامه دادند.
وی از کارآمدی به عنوان امتیاز دیگر انقلاب اسلامی نام برد و یادآور شد: دشمن با تبلیغات سوء تلاش می‌کند القا کند که دین نمی‌تواند جامعه را اداره کند، اما با وجود هشت سال جنگ تحمیلی و همه فشارها، تهدیدها، فتنه‌ها، ترورها، محرومیت‌های عظیم قبل از انقلاب و تحریم‌های شدید جبهه استکبار، ۴۵ سال است که انقلاب اسلامی و دینی جامعه را اداره کرده و خدمات و دستاوردهای آن بی‌نظیر و افتخارآمیزاست.
حجت الاسلام خاضع از مسئولان خواستار تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر شد و افزود: این ایام فرصت مناسبی برای اجرای برنامه‌های «آئینی و تبیینی» است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا به سوالات و شبهات ایجاد شده برای مردم به ویژه جوانان پاسخ داده شود، گفت: هر نهادی باید شبهات مربوط به حوزه خود را جمع‌آوری و پاسخ‌های لازم را ارائه کند. 
وی به هر چه باشکوه تر برگزار شدن جشن‌های انقلاب در دهه فجر اشاره کرد و گفت: این جشن‌ها باید بازتاب دهنده ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرین و وحدت‌بخش باشد و شور و نشاط اجتماعی ایجاد کند.
حجت الاسلام خاضع انتخابات پیش‌رو را یادآور شد و خاطرنشان کرد: تلاش شود در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات، برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب پیوست انتخاباتی داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۷ کمیته ذیل ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد برای بزرگداشت باشکوه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد، گفت: شعار محوری دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت قوی، آینده روشن» می‌باشد که جشن ملی اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن دارد و مشارکت قوی اشاره به انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارد.
وی اظهار امیدواری کرد، مردم وفادار، بصیر، ولایتمدار و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد همزمان با ملت مقاوم ایران اسلامی در سراسر کشور هم در روز ۲۲ بهمن و هم ۱۱ اسفند حضور حماسی و باشکوهی در راهپیمایی و در پای صندوق‌های رای خواهند داشت و یکبار دیگر دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس و ناکام خواهند کرد.
کد خبر 1746748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha