بیش از یکصد برنامه مختلف در دهه فجر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزار می‌شود

کشاورزیان گفت: بیش از یکصد برنامه مختلف همزمان با دهه فجر در ملایر برگزار می‌شود.

فرشاد کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  با بیان اینکه برگزاری باشکوه جشن ها و برنامه های شاد و پرنشاط،  در این ایام همواره مد نظر این اداره بوده گفت: مطابق دستورالعمل و با مشورت اعضای کمیته، فعالیت ها و وظایف هر یک از اعضا و دستگاه های مربوطه، جهت اجرا مشخص و برنامه ریزی شده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری بیش از یکصد برنامه مختلف همزمان با دهه فجر در ملایر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری دو کنسرت کشوری با برنامه شاد و متنوع  از جمله این برنامه ها است.

 وی از اجرای ۸۰ اجرای عمومی دو نمایش شاد و موزیکال در سالن های آمفی تئاتر و تماشاخانه  هاذدر این ایام خبر داد و گفت: اجرای جنگ شادی فجر در سالن آمفی تئاتر به مدت دو هفته از دیگر برنامه های این ایام است.

  کشاورزیان  از برگزاری جشن های ۳۰۰ نفره  برای کودکان و والدین در سالن آمفی  تئاتر این اداره در این ایام خبر داد و تصریح کرد:  برگزاری عصر شعر و خاطره و نمایشگاه عکس از برنمامه های دیگر است.

وی با بیان اینکه  اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در دستور کار است  گفت: فضا سازی، مسابقات فرهنگی، تهیه محتوا در فضای مجازی و ...  از دیگر برنامه‌های  در دستور کار در این ایام خواهد بود.

کد خبر 1746764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha