کمک ۳۵ میلیاردی مردم خراسان جنوبی به عتبات عالیات

جوینده از کمک ۳۵ میلیاردی مردم خراسان جنوبی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: مجمع خیرین حرم ساز استان به صورت رسمی با انتخاب اعضای هیئت مدیره خود آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، موسی جوینده شامگاه (۸ بهمن) در جلسه مجمع خیرین حرم ساز خراسان جنوبی اظهار داشت: پیرو ماموریت های ستاد عتبات عالیات، امشب مجمع خیرین حرم ساز را داشتیم که هیئت مدیره مجمع منتخب شدند که امیدواریم همه واقفان و خیرین را برای بازسازی و توسعه عتبات مقدس پای کار بیاورند. 

رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مجمع خیرین بر اساس یک شیوه نامه قانونی در وزارت کشور تشکیل می شود که ۱۱ نفر کاندید شدند که همه مجمع به آن ها رای دادند و از فردا در قالب هیئت مدیره مجمع خیرین حرم ساز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد که شامل همه افراد جامعه خیرین، مهندسین ساختمانی و مدیران دستگاه های اجرای و واقفین هستند. 


به گفته وی بیشتر بازسازی و توسعه حرم و صحن امام محمد باقر(ع) ماموریت خراسان جنوبی است که در دستور کار هست. 


جوینده با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات در جمع آوری نذورات تاکنون موفق عمل کرده است و ویژه پای کار بودند، افزود: خراسان جنوبی رتبه اول کشور در جمع آوری نذورات را داشته که نشان دهنده محبت بی مثال مردم به ائمه معصومین علیهم السلام است. 

وی از جمع آوری ۳۵ میلیارد تومان برای کمک اعتاب مقدس خبر داد و افزود: مجمع خیرین حرم ساز خراسان جنوبی امشب به صورت رسمی اعلام وجود می کند.

جوینده افزود: ائمه اطهار (ع) متعلق به همه جریانات و فکرها است، ستاد عتبات عالیات باعث افزایش توان علمی و فنی ساخت و سازها شده است و شرکت های ما سالی ۱۳ میلیارد دلار با عراق مراوده تجاری دارند.

وی تصریح کرد: توسعه صحن حضرت زهرا(س) ابرپروژه ای است که افتخار مردم خراسان جنوبی است.

کد خبر 1746785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha