همکاری ایران و عراق در بازسازی عتبات عالیات نشان از وحدت اسلامی است 

حجت الاسلام نوفرستی گفت: بازسازی حرم مطهر امام موسی کاظم (ع) توسط مردم خراسان جنوبی افتخار استان در عراق است که نشان از وحدت بین مردم ایران و عراق دارد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی شامگاه (۸ بهمن) در مراسم مجمع خیرین حرم ساز خراسان جنوبی، اظهار داشت: ماه رجب ماه خدا است که برکات زیادی دارد و فرصتی برای عبادت بیشتر و پیوند دل فراهم شد.  

  

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بازسازی و توسعه حرم امام محمد باقر(ع) و صحن حضرت زهرا سلام الله علیها با آن عظمت نشان ارادات و جایگاه خاص و یک فرصت است که نصیب مردم خراسان جنوبی شده است.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: اگر به سابقه اعتاب مقدس نگاهی بیندازیم می بینیم که در دوران صفویه هم نقش مردم ایران اسلامی در عتبات عالیات بسیار برجسته است و امروز به برکت امامین انقلاب و شخصیت هایی همچون حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت هر قدم خیر یک فرصت و موقعیت برای اسلام است.  

وی ادامه داد: همه ما مدیون وجود نازنین ائمه اطهار سلام الله علیها هستیم چراکه آغاز و پایان عالم با آنها است و مظهر رحمت برای همه ما هستند لذا بازسازی و توسعه حرم ائمه فرصتی است که باید قدر آن را بدانیم.  

 قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بازسازی حرم امامین دغدغه سردار دلها بود و ما نقش این حرکت های زیبا را امروز می بینیم، بازسازی و توسعه صحن حضرت زهرا(س) با آن عظمت افتخاری برای مؤمنین است که به میدان آمدند.  

وی ادامه داد: بازسازی حرم امام موسی کاظم (ع) توسط مردم خراسان جنوبی افتخاری است در عراق است که نشان از وحدت بین مردم ایران و عراق دارد.

کد خبر 1746786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha