برگزاری جشن خودکفایی ۲۱۳۶ مددجوی خراسان جنوبی در دهه فجر

عرب گفت: جشن خودکفایی ۲ هزار و ۱۳۶ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تحت عنوان «بلندای همت» در دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد عرب امروز دوشنبه (۹ بهمن) در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در سال جاری ۳ هزار و ۲۰۱ فرصت شغلی با اعتبار ۳۵۳ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۱ نفر از آموزش‌های فنی و مهارتی در امسال بهره‌مند شدند گفت: کمیته امداد با هدف اشتغال برای افراد بیکار تحت حمایت و به منظور استفاده از توان و ظرفیت کارخانه‌ها، موسسات و مجتمع‌های تولیدی و صنعتی از طریق ارائه بسته‌های تشویقی نسبت به اجرای این کار خداپسندانه اقدام می‌کند و تعداد ۲۰۲ نفر از طریق کاریابی مشغول به کار شدند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۸۰ تخته فرش با متراژ ۸۷۵ متر مربع فرش دستباف به ارزش بالغ بر چهار میلیارد تومان توسط خانواده‌های نیازمند تولید شده است.

عرب از برگزاری جشن بلندای همت در روز ۱۱ بهمن ‌ماه به منظور خودکفایی ۲ هزار و ۱۳۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر بیش از ۵۰ طرح خوداشتغالی به نمایندگی از بیش از ۳ هزار طرح اجرا شده در سال جاری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به واگذاری هشت دستگاه تراکتور کشاورزی به متقاضیان در روستا و تعداد هفت خودروی کار به نمایندگی از طرح‌های اجرا شده، عنوان کرد: همچنین ۱۳۰ نیروگاه خورشیدی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. 

کد خبر 1746797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha