اجرای ۶۰۰ ویژه‌برنامه دهه فجر انقلاب برای کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی

مظهری گفت: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۰۰ عنوان برنامه‌ را به مناسبت چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مظهری امروز دوشنبه (۹ بهمن) در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: مسئولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که برنامه‌های بسیار متنوعی را در این زمینه تدارک دیده است.

⁠ وی بیان کرد:  امسال شعار محوری ما در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «جشن ملی، بچه‌های امروز، آینده روشن» تعیین شده است.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی ایام دهه فجر ۲۰۰ عنوان برنامه شاخص و ۴۰۰ برنامه عادی در کمیته تخصصی کودک و نوجوان دهه فجر استان اجرا می‌شود، گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۶۰۰ کودک و نوجوان در ۲۰ مرکز ثابت و سیار استان عضو هستند.

مظهری از عضویت رایگان در کانون‌ها و مراکز پرورش فکری استان در روز دوازدهم بهمن‌ماه خبر داد و افزود: بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه بیرجند و دستاوردهای نوین انقلاب در قالب اردوی راهیان پیشرفت همزمان با دهه فجر در دستور کار است.

وی با اشاره به برگزاری جشن انقلاب و  عصر شعر تخصصی با موضوع انقلاب در ایام الله دهه فجر، ادامه داد: برپایی ایستگاه «آتلیه انقلاب» در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و پویش قصه‌گویی و خاطره‌گویی با موضوع انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجر  است.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: حکاکی دلنوشته کودکان در کتیبه‌های سفالی، اعزام کاروان پیک امید انقلاب، پویش خوانش کتاب، برپایی نمایشگاه نقاشی و اجرای سرود «سردار دلها» از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر است.

مظهری با اشاره به نصب صندوق انقلاب با موضوع «کودکان غزه، اراده، پیشرفت، سازندگی و امید» در مراکز پرورش فکری، بیان کرد: جامعه هدف بعد از آشنایی با انقلاب، دلنوشته‌های خود را به این صندوق انداخته و به برترین‌ها جوایزی اهدا می‌شود.
 

کد خبر 1746805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha