اعتکاف ۳ هزار و ۶۰۰ نفری آران و بیدگل با حضور ۸۵ درصدی جوانان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری اعتکاف ۳ هزار و ۶۰۰ نفری با حضور ۸۵ درصدی جوانان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین معنوی اعتکاف امسال با حضور ۳ هزار و ۶۰۰ نفری معتکفین در ۲۴ مسجد شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: سال گذشته ۲ هزار و ۳۳۴ نفر در این شهرستان معتکف شده اند که جمعیت معتکفین امسال نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افزایش یافته است.

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: امسال ۱۴ مسجد شهری آران و بیدگل میزبان ۲ هزار و ۷۰۰ معتکف و ۱۰ مسجد روستایی این شهرستان میزبان ۹۰۰ معتکف بودند.

مسئول ستاد اعتکاف شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه استقبال بانوان از اعتکاف هم تحسین برانگیز است گفت: در مجموع دو هزار و ۱۲۰ نفر از معتکفین این شهرستان از بانوان و دختران دانش آموز بودند که ۶۰ درصد جمعیت اعتکاف این شهرستان را تشکیل دادند.

حجت الاسلام مجیدی تبار درباره میزان مشارکت نوجوانان و جوانان در اعتکاف ۱۴۰۲ ادامه داد: تعداد ۲ هزار و ۴۵۰ تن از معتکفین دانش آموز بودند که ۷۵ درصد جمعیت اعتکاف این شهرستان را تشکیل می دادند.

وی افزود: حدود ۸۵ درصد معتکفین در این شهرستان، جوانان زیر ۴۰ سال بودند و بیش از یک هزار معتکف با تحصیلات بالای دیپلم بودند.

اعتکاف ۳ هزار و ۶۰۰ نفری آران و بیدگل با حضور ۸۵ درصدی جوانان

اعتکاف ۳ هزار و ۶۰۰ نفری آران و بیدگل با حضور ۸۵ درصدی جوانان

کد خبر 1746987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha