انقلاب اسلامی در ایران، سلطه غرب بر کشور را متوقف کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انقلاب اسلامی در ایران، سلطه غرب بر ایران اسلامی را متوقف کرد و مانع دست‌اندازی آمریکا و غرب به منابع ایران شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در آستانه دهی مبارک فضل و یوم الله ۱۲ بهمن، سالروز بازگشت حضرت امام راحل بعد از ۱۵ سال تبعید هستیم که ورود ایشان به میهن، پایانی بر استبداد، استکبار و دیکتاتوری بر کشور بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روز ۱۲ بهمن ماه را یکی از ماندگارترین روزهای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: این روز باعث تسریع پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه دین، معنویت و اخلاق شکل گرفت، افزود: با توجه به اینکه دشمنان قادر به فهم انقلاب مبتنی بر دین و معنویت نبودند، تاکنون تلاش‌های بسیاری برای به زانو درآوردن انقلاب و نظام انجام دادند ولی در این زمینه موفق نشدند.

حجت الاسلام خاضع خاطرنشان کرد: باید در ایام الله دهه فجر، روز ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن تجدید بیعت با امام راحل عظیم الشان که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ما هدیه کرد را داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی سلطه غرب بر کشور را متوقف کرد، ادامه داد: برگزاری باشکوه جشن‌های انقلاب در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های آئینی و تبیینی توسط کمیته‌های ۲۷گانه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده، بیان کرد: برگزاری رژه خودرویی و موتوری ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز دوازدهم بهمن ماه، همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام خاضع تجدید میثاق با شهدا با حضور قشرهای مختلف مردمی، اعضای کمیته‌های ۲۷گانه ستاد دهه فجر در روز ۱۲ بهمن ماه در گلزار شهدا، برگزاری زنگ انقلاب در روز چهارشنبه، ۱۱ بهمن ماه با توجه به تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه، مراسم «میهمانی لاله‌ها» ۱۹ بهمن در گلزار شهدای سراسر استان، بانک الله اکبر و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن و همچنین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را از برنامه‌های ستاد بزرگداشت ۴۵مین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان دانست.

کد خبر 1746996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha