نشست بصیرتی انتخابات ویژه طلاب استان فارس برگزار شد

حجت الاسلام اسدی گفت: نشست بصیرتی با موضوع انتخابات ویژه طلاب و مبلغین طرح هجرت و امین استان فارس به صورت آنلاین برگزار شد.

حجت الاسلام احسان اسدی در گفتگو با خبرنگار شبستان از فارس گفت: نشست بصیرتی با موضوع انتخابات  با حضور و تدریس حجج الاسلام کریم پور(امام جمعه شهرستان خنج) و زحمتکشان (مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرین دشت) ویژه طلاب و مبلغین طرح هجرت و امین استان فارس به صورت آنلاین برگزار شد.

وی انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی و نماد مشارکت در تعیین سرنوشت کشور دانست و افزود: انتظار می‌رود همگان در سایه هوشمندی و آگاهی در این امر خطیر سهیم باشند.

نماینده مرکز آموزش کاربردی و مهارتی حوزه علمیه فارس با اشاره به فرمایش بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت ویژه مشارکت در انتخابات، گفت: مشارکت در انتخابات یک تکلیف مهم در همه برهه‌های زمان است و مردم باید ایده و خواستشان را از مسیر صندوق رأی بیان کنند.

به گفته وی، مشارکت پرشور مردم در انتخابات در واقع ضریب امنیت ملی و مقبولیت نظام را افزایش خواهد داد و تأثیر مثبتی بر اقتصاد و دیپلماسی کشور دارد.

حجت الاسلام احسان اسدی ضمن بیان اهمیت بحث انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: مردم و صاحب نظران در دنیا در مقابل تفکر مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی مجذوب شدند، مردم سالاری دینی متکی است به انتخابات و مردم در انتخابات باید بدرخشند.

نماینده مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس با اشاره به اولویت‌بندی موضوعات انتخاباتی اظهار کرد: اولویت اول در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تشویق و تبیین برای مردم جهت حضور حداکثری و بعد از آن انتخاب اصلح است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی امید به آینده‌ای روشن را کلید مشکلات دانستند، اظهار کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات در واقع تائید نظام اسلامی است، افزود: وقتی اکثریت مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و رأی خود را به صندوق می‌اندازند علاوه بر مشارکت فعال در سرنوشت خود، موجب تقویت نظام اسلامی می‌شوند.

اسدی ادامه داد: به همین دلیل نیاز است که برای دعوت همه اقشار مردم با هر دیدگاه سیاسی و مذهبی برای حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در سرنوشت خودشان و کشور تلاش شود.

کد خبر 1747003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha