میزبانی مساجد از ویژه‌برنامه مهمانی قرآنی در دهه فجر

جعفر نیک نفس گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه مهمانی قرآنی با شعار مسجد پایگاه قرآن خاستگاه انقلاب به میزبانی ۲۲ پایگاه قرآنی در سطح مساجد جنوب کرمان اجرا می شود.

جعفر نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،  گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه مهمانی قرآنی با شعار مسجد پایگاه قرآن خاستگاه انقلاب به میزبانی ۲۲ پایگاه قرآنی در سطح مساجد جنوب کرمان اجرا می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: تاکنون قریب ۶۰ پایگاه قرآنی در راستای طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه راه اندازی شده که این تعداد در حال افزایش است.

وی با اشاره به این که در دهه فجر از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری برای اجرای ویژه برنامه مهمانی قرآنی استفاده می شود، ابراز کرد: ۲۲ پایگاه قرآنی هر کدام به صورت مجزا در یک شب از ایام الله دهه فجر ویژه برنامه مهمانی قرآنی را اجرا خواهند کرد.

نیک نفس اظهار کرد: قرار است هر پایگاه قرآنی با دعوت از مساجد همجوار این مهمانی را با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار کند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: ویژه برنامه مهمانی قرآنی همراه با تلاوت مجلسی قرآن کریم توسط قاریان برجسته و مسابقات قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان است.

کد خبر 1747036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha