معاندین داخلی در حال تلاش برای تحریم انتخابات هستند

کارشناس سیاسی گفت: رهبری بر مشارکت در انتخابات تاکید دارند اما گروهی معاند در کشور به دنبال این است توده مردم را به سمت تحریم انتخابات پیش ببرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین توکلی، سه‌شنبه(۱۰ بهمن) در رویداد فرهنگی هنری بسیج با عنوان «مثل مصطفی۲» با شعار «ایران قوی حضور حداکثری» با اشاره به مسائل منطقه و دست و پا زدن رژیم صهیونیستی برای حفظ موجودیت خود، افزود: رژیم کودک‌کش می‌خواهد از این شکست بزرگ یک پیروزی و بازیابی برای خود داشته باشد که در همی راستا تلاش‌هایی در حوزه‌های مختلف مانند ناامنی و انتخابات خواهد داشت.

این کارشناس سیاسی حمایت و تقویت گروه‌های معاند از سوی رژیم صهیونیستی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ما در یک تقابل جدی با اسرائیل و آمریکا در منطقه هستیم.

وی انسجام و هماهنگی محور مقاومت و شیعیان در برهه کنونی را تاریخی دانست و اظهار کرد؛ در بیش از چهل سال انقلاب، انسجام امروز بهترین روند خود را پیش می‌برد و در این انسجام ضربه سختی بر پیکره اسرائیل وارد می‌شود.

این کارشناس سیاسی سپس در موضوع انتخابات، امید را مسئله مهمی خواند که اگر نباشد، مشارکت پایین می‌آید؛ تصریح کرد: وظیفه داریم برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم زیرا دشمن دقیقاً همین نقطه را هدف گرفته و در مقابل ناامیدسازی دشمن، وظیفه تبیین‌گری داریم.

وی ادامه داد: عمده تمرکز دشمن بر تحریم انتخابات و کاهش مشارکت با ناامیدسازی، ناکارآمد جلوه دادن و اعتمادزدایی از نظام است که در پی آن به دنبال مشروعیت‌زدایی از نظام هستند.

توکلی همچنین تلاش‌های دشمن در فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات را مورد توجه قرار داد و گفت: رهبری بر مشارکت در انتخابات تاکید دارند و گروهی معاند در کشور به دنبال این است توده مردم را به سمت تحریم انتخابات پیش ببرد.

وی با افزودن این مطلب که جریانی نیز در کشور به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند؛ تصریح کرد: اگر بخواهیم مشارکت افزایش یابد دولت باید بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتی مردم را حل کند همچنین اتفاقات خوب را باید برای مردم تبیین کرد.

کد خبر 1747050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha