باید صدای استعمار و استکبار خاموش شود تا شاهد گریه و اشک مظلومان در دنیا نباشیم

امام جمعه یاسوج گفت: شایسته است صدای شیطان، استعمار و استکبار خاموش شود تا شاهد صدای گریه و همچنین نظاره گر اشک مظلومان در دنیا نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (10 بهمن ماه) در نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران محصول رنج همه انبیا و اولیا الهی در طول تاریخ است و این مسئله مبالغه و گزاف نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: همه تلاش‌ها و آرمان‌هایی که در طول تاریخ انبیا و اولیا الهی به دنبال تحقق آن بودند، امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران در حال نمایان است.

وی با اشاره به اینکه همه دشمنان امروز در مقابل نظام و انقلاب قد علم کرده‌اند، افزود: امروز وظیفه سنگین، سخت و دشواری در قبال نظام و انقلاب داریم که اجر آن نیز با توجه به شرایط، بیشتر است.

آیت الله حسینی بیان کرد: وقتی چنین انقلابی با این شرایط، دارای آرمان‌های والا و متفاوت و همچنین دشمنی دشمنان که از آثار و برکات نظام در سطح جهان ناراحت هستند را داریم، مسئولیت بزرگی در قبال انقلاب و نظام بر دوش همه ما قرار گرفته که باید در راستای آن تلاش کنیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تحول عظیمی که در جهان همچنین در عرصه‌های مختلف اتفاق افتاده و همه دنیا تحت تاثیر این تحول قرار گرفته‌اند، همه به برکت نظام و انقلاب اسلامی در ایران است.

وی تصریح کرد: در این راستا دشمنان تلاش‌های بسیاری دارند تا دستاوردهای نظام را با القاء های شیطانی و استعماری کم اهمیت جلوه داده و مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کنند.

آیت الله حسینی انقلاب اسلامی ایران را مربوط به قرآن و کلام الهی را برای همه جهانیان دانست و افزود: این انقلاب عالم گیر انقلاب اخلاق، معنویت، دستگیری از مظلومان و مانعی برای نظام سلطه بوده که زمان، مکان و فرد نمی‌شناسد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز به سراسر دنیا صادر شده، تاکید کرد: اگر روزی قدس و فلسطین مسئله غریبی بود، ولی امروز در همه دنیا شعار آزادی فلسطین را سر می‌دهند که این نشان دهنده نفوذ کلام نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: شایسته است صدای شیطان، استعمار و استکبار در دنیا خاموش شود تا شاهد صدای گریه و همچنین نظاره گر اشک مظلومان در دنیا نباشیم.

آیت الله حسینی بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را یک ضرورت دانست و ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تشکیل جبهه‌های مختلف برای دفاع از مظلومان عالم در برابر دشمنان ایستاده است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت حفظ هوشیاری عمومی مردم، خاطرنشان کرد: باید شرایط پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دستاوردهای انقلاب و نظام بعد از پیروزی انقلاب برای مردم به درستی تبیین شود.

آیت الله حسینی افزود: دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دوران رنج‌آور و خفت باری بود که باید روشنگری لازم در این زمینه صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان، گفت: در ایام ‌الله دهه فجر باید تزئین خیابان‌ها، برگزاری جشن‌ها، برجسته شدن نمادهای فرهنگی در راهپیمایی‌ها، تزئین ادارات و نهادها و ... باید به درستی انجام گیرد.

کد خبر 1747109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha