برنامه های دهه فجرباید به گونه ای اجرا شود که برای نسل جوان تبیین گر باشد

حجت الاسلام ساداتی گفت:برنامه های دهه فجرباید به گونه ای اجرا شود که برای نسل جوان تبیین گر و با شکوه بیشتری برگزار شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی ساداتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان  کرمانشاه با اشاره به آغاز برنامه های دهه فجر، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روزهای سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب  افزود:این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی پس از ۱۵ سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار، شکست حکومت نظامی‌ با حضور شکوهمند مردم در صحنه به فرمان امام خمینی (ره)، فتح مراکز مهمی همچون صدا و سیما و پادگان‌های نظامی است، که سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت.

وی خاطر نشان کرد:ویژه برنامه‌های استقبال از دهه فجر، میهمانی لاله‌ها با محوریت تکریم از مقام شهید سپهبد قاسم سلیمانی و در انتها نیز راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ساداتی اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر باید در استای ایجاد زمینه آشنایی هر چه بیشتر مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و معرفی خدمات و دستاوردهای چهار دهه تلاش در جهت محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت اجتماعی اجرا شود.

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد:دهه فجر بهترین فرصت برای جهادتبیین، شناساندن چهره واقعی رژیم منحوس پهلوی، شناخت گذشته و بیان دستاوردهای انقلاب است و امروز برخی سعی دارند چهره خبیث‌ترین حکام تاریخ اواخر این ملت را به شکلی آرایش کنند تا مردم نفهمند که با این انقلاب چه کردند و نسل امروزی را از انقلاب روگردان کنند.

کد خبر 1747140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha