بسته‌های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد

به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان الزمان (عج) قالهر، بسته های معیشتی برای نیازمندان تهیه و در بین آنان توزیع شد. 

اسماعیل سهرابی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی، برگ زرینی در تاریخ کشور است و آثار و برکات فراوانی برای جامعه اسلامی داشته است. 


مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) روستای قالهر دلیجان، افزود: تبیین دستاوردهای این انقلاب شکوهمند امری ضروری است و نسل جوان و نوجوان باید با این دستاوردها بیش از پیش آشنا شوند.


وی با اشاره به اینکه به همت و همکاری خیرین و نیکوکاران و با تلاش اعضای کانون بیش از ۵۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان روستا توزیع شد، ادامه داد: هر یک از این بسته ها به ارزش ۲ میلیون تومان بود که شامل برنج، روغن، ماکارونی، نخود، لوبیا، عدس، محصولات بهداشتی و... بوده است. 


سهرابی راه اندازی رزمایش کمک مومنانه را یکی از برکات انقلاب دانست و بیان کرد: این کار ارزشمند راهی موثر در راستای کمک به نیازمندان با حفظ شان و کرامت این عزیزان است که همواره در سطح کشور به صورت جهادی برگزار می شود. 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج)، اظهار داشت: بسته های معیشتی با همکاری نیکوکاران جمع آوری و در بین نیازمندان روستا توزیع شد و این مهم در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز نیز انجام خواهد شد.  

سهرابی اظهار داشت: این امر خیر با هدف تبیین فرهنگ نیکوکاری در بین جوانان و نوجوانان و دستگیری از نیازمندان انجام می شود.  

کد خبر 1747151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha