دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

زمانی‌اصل، گفت: کشورهای بیگانه و دشمنان ایران اسلامی به این انتخابات چشم دوخته‌اند و تلاش می‌کنند تا مشارکت مردمی کاهش پیدا کند.

یوسف زمانی‌اصل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با اشاره به برگزاری نشست‌های هماهنگی انتخابات با هدف تشویق مردم برای مشارکت حداکثری اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در دوران مختلف از جمله دوران انقلاب، دفاع مقدس، ایام انتخابات‌های مختلف و برهه‌های خاصی همچون ایام  کرونا به شایستگی خود را نشان داده‌اند.

فرماندار اندیمشک، با بیان اینکه انتخابات اسفندماه یکی از مهمترین و حساس‌ترین انتخابات است و همه باید برای برگزاری شایسته آن احساس مسئولیت کنیم افزود: کشورهای بیگانه و دشمنان ایران اسلامی به این انتخابات چشم دوخته‌اند و تلاش می‌کنند مشارکت مردمی کم‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بار دیگر نقشه‌های دشمن را ناکام می گذارد تصریح کرد: نشست‌های کمیته‌های انتخابات و جلسات گروهی برای حضور پرشور مردم و برگزاری انتخابات سالم و قانونمند برگزار شده است.

زمانی‌اصل، پشتوانه مردمی برای دوران مختلف کشور را ارزشمند دانست و عنوان کرد: زنان و مردان این دیار در عرصه‌های مختلف و شرایط سخت پای آرمان‌های انقلاب مانده‌اند و در این شرایط حساس کنونی نیز اعتقاد خود به ارزش‌های انقلاب را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان نقش خود را به خوبی ایفا کرده و با بی‌طرفی کامل، نقش‌آفرینی داشته است.

فرماندار اندیمشک، خاطر نشان کرد: همه اقشار جامعه و گروه‌ها و جریان‌ها باید اولویت خود را رعایت قانون و مشارکت بالای مردمی در انتخابات بدانند و در این زمینه تلاش کنند.

کد خبر 1747185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha