هیات های مذهبی مازندران پیشرفت های انقلاب را روایت می کنند

حجت الاسلام درخشنده با تشریح برنامه‌های هیأت‌های مذهبی مازندران برای دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: پیشرفت های انقلاب در قالب چله روایت پیشرفت به همت هیات های مذهبی استان بین اقشار مختلف به ویژه نسل نو تبیین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده-معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و رئیس کمیته هیات و تشکل های دینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست خبری رسانه های استان با رؤسای کمیته های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه در قالب چله روایت پیشرفت از ۱۲دی ماه تا ۲۲بهمن ماه آغاز کرده است، اظهار کرد: به عنوان کمیته هیات و تشکل های دینی که مسئولیت هایی را در این زمنیه داشتیم چند جلسه هماهنگی با شورای هیات مذهبی شهرستان ها برگزار شد و جلسه ای نیز با حضور استاندار مازندران با همراهی اعضای شورای هیات مذهبی برپا شد.

وی از برپایی میزخدمت در مصلی های جمعه استان خبر داد و افزود: نشست جهادتبیینی مبلغین و مسئولین هیات مذهبی و فعالان مذهبی در شهرستان ها برگزار می شود.

حجت الاسلام درخشنده به اهمیت انتخابات و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات اشاره و بیان کرد: نشست های تبیینی با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب و اهمیت مشارکت در انتخابات برگزار خواهد شد.

وی از برپایی موکب های پذیرایی و فرهنگی در مسیر راهپیمایی سراسر استان خبر داد و گفت: همچنین جشن های خیابانی به همت هیات مذهبی ۲۲شهرستان در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام درخشنده با بیان اینکه تولید پوستر برای فضاسازی شهرها با محوریت ۴۵سالگی انقلاب در دست اجراست، ادامه داد:محتوای تبلیغی برای مبلغین، مداحین، مجریان و مربیان در کانال محتوای تبلیغی بارگذاری شده تا در سخنرانی های ماه رجب و دهه فجر مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آیات مرتبط با صبوری در مقابل سختی ها برای رسیدن به قله پیشرفت تحت عنوان الهیات پیشرفت برگرفته از منویات امامین انقلاب،  روح حاکم برمحتواهای تبلیغی است، یادآورشد: ۱۴عنوان برنامه به همت کمیته هیات و تشکل های دینی ستاد دهه فجر توسط ۲۲شهرستان در استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام درخشنده گفت: اجرای سرود نیز از دیگر برنامه های این کمیته در دهه فجر است.

کد خبر 1747224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha