کشف حجاب جرم انگاری می شود

طالبی با تاکید بر اینکه کشف حجاب جرم انگاری می شود و هر کس خلاف قانون عمل کند مجرم بوده و مجازات می شود، از کشف حجاب به عنوان حرام شرعی و سیاسی نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی- امروز (۱۱ بهمن) در رویداد ایران دخت از بانوان به عنوان کنشگران و جهادگران حوزه عفاف و حجاب نام برد و ابراز امیدواری کرد: دوره های آموزشی و کارگاه در این زمینه عملیاتی شده و در فضای مجازی و حقیقی بتوان بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی از کشف حجاب به عنوان حرام شرعی و سیاسی نام برد و گریزی به سخنان مقام معظم رهبری زد و افزود: چنانچه مردم و بانوان نقشه دشمنان را به درستی بدانند در رفتار خود تجدیدنظر خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه حجاب تنها به اسلام برنمی‌گردد، گفت: موضوع حجاب به قبل از اسلام و میلاد مسیح بر می گردد و در تاریخ ثبت شده است و به آن به عنوان فطرت انسانی و ارزش والا می نگریستند.

به گفته وی با پیشرفت علم باید موضوع حجاب هم مترقی می‌شد اما حاکمان شهوت پرست زمان به بانوان به عنوان ابزار و کالا نگاه می کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌ جنوبی افزود: با پیروزی انقلاب و مجاهدت های بی‌نظیر امام خمینی (ره) این مشکل مرتفع شد اما دشمن از همان ابتدا با برنامه ریزی خانواده و بانوان را هدف قرار داده است.

طالبی یادآور شد: دشمن معتقد است چنانچه اعتقادات مذهبی و دینی در ایران پایه ریزی شود کشور استوار و محکم پیش می رود و مشکلاتی برای کشورهای اروپایی به وجود می آید.

وی تاکید کرد: دشمن مباحث بدحجابی، کشف حجاب را در دستور کار خود قرار داده است و در دهه اول انقلاب با شروع جنگ سخت و نیمه سخت و در دهه ۷۰ هم با رسانه های موجود و ماهواره با جنگ نرم ورود کرد.

وی گریزی به سخنان امام راحل در ابتدای دهه ۷۰ زد و گفت: امام بارها به مباحث شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد.

به گفته طالبی در فضای ولنگاری مجازی در حوزه فرهنگی و جنگ نرم دشمن با تلفن همراه و اینترنت به منازل خانواده ها ورود کرد و از هیچ کاری برای تغییر سبک زندگی خانواده فروگذار نکرد.

وی یادآور شد: جنگ نرم و فرهنگی خزنده و آرام است و خدا رو شاکریم در دولت سیزدهم قانون عفاف و حجاب و قرارگاه عفاف و حجاب در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه رأی تک تک مردم رأی به نظام جمهوری است، تاکید کرد: مردم خراسان جنوبی در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی بالاترین حضور هوشمندانه را دارند و پیش بینی می شود در دو انتخابات پیش رو بیشترین حضور را داشته باشند.

لیلی حسن زاده- یکی از بانوان پرچم دار عفاف و حجاب بیرجند- هم از رویداد ایران دخت به عنوان راهی نو برای جریان سازی حیا و پاکی با هدف توانمندسازی نام برد.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی به عنوان دوره تبیینی و تداومی خبر داد و افزود: مخاطبان این دوره رها نمی شوند و می توانند در جلسات راسخون پیرامون این مهم به مباحثه بپردازند.

به گفته وی در این جنگ شناختی و ادراکی باید همه مباحث با دقت مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 1747267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha