اعزام مبلغین به مساجد و پارک‌های مشهد برای تبیین دستاوردهای انقلاب

مدیر سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه با بیان اینکه هدف از بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، آشنایی طلاب و جوانان با مبانی امامین انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، برنامه‌های اجرایی این معاونت را، در دهه فجر تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام خانعلی ابراهیمی گفت: ایام‌الله دهه فجر یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم را در هم شکسته و آزادی و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند، به‌همین‌ منظور معاونت فرهنگی تبلیغی این حوزه(مدیریت سیاسی اجتماعی) در این ایام برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به تقارن دهه فجر با ایام انتخابات و نیز تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر با شکوه برگزار شدن دهه فجر و جهاد تبیین نسبت به حضور حداکثری مردم، برنامه‌های بصیرتی و تبیینی به مدارس علمیه اعلام شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه، دشمن قصد دارد، مردم را از حضور در انتخابات دچار تردید کند، تا قدرت چانه‌زنی مسئولان‌ را، در مراکز عمومی و مجامع بین‌المللی کمرنگ کند، گفت: یکی از مواردی که باید در این ایام روی آن متمرکز شد، تببین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشان دادن حلاوت و شیرینی حکومت دینی است، تا به دشمن فهمانده شود، مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ماند.

مدیر سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه اجرا و گزارش‌ فعالیت‌های مدارس در عملی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب و همچنین در مأیوس کردن دشمنان موثر خواهد بود، به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این مدیریت اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی و پرسش و پاسخ در قالب طرح «به قله نزدیکیم» بستری در راستای برگزاری نشست‌های بصیرتی و دستاوردهای نظام اسلامی و پرسش و پاسخ از مسئولان خواهد بود.

وی اظهار کرد: برگزاری «کرسی‌های بصیرتی آزاد اندیشی» در قالب موضوعات مرتبط با دهه فجر و انتخابات به صورت حضوری و مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این مدیریت تدارک دیده است، همچنین طرح «بصائر» که نشست‌های چالشی با موضوعات مسائل سیاسی است، در این ایام برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی به دیگر برنامه‌های این مدیریت اشاره کرد و گفت: احصاء ظرفیت‌های اطراف مدرسه همچون آموزش و پرورش، مساجد، اماکن ورزشی، بوستان‌ها و پارک‌ها بررسی خواهد شد و اساتید و مبلغان را جهت برگزاری برنامه و تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی اعزام خواهیم کرد.

وی بیان کرد: طرح کافه گفت‌وگو از دیگر برنامه‌هایی است که در مدارس علمیه و محیط‌های بیرون از مدرسه اجرا خواهد شد و همچنین در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن، علاوه بر حضور فعال مدارس در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، غرفه‌های تبیینی در مسیر راهپیمایی برپا خواهد شد.

مدیر سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه پیگیری و اجرای نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های اجرایی این مدیریت در ایام الله دهه فجر اعلام کرد و افزود: برگزاری همایش با حضور اساتید تراز کشوری و استانی با محوریت مدرسه و عموم مردم و فضاسازی درونی و بیرونی مدارس علمیه از برنامه‌های مدیریت سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در این ایام می‌باشد.

وی در پایان حضور در بیت پدر مقام معظم رهبری را، از ویژه‌برنامه‌های این ایام اعلام کرد و هدف از برگزاری این برنامه‌ها را، آشنایی طلاب با مبانی امامین انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد شبکه کنشگران جوان و ایجاد شور و نشاط انتخابات در بین مردم و.... است.

پایان پیام/

کد خبر 1747337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha