بهره برداری از ۳۱۶ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در سرایان

رضوی حیدری گفت: همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آیین بهره برداری و کلنگ زنی از ۳۱۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۳۴۳ میلیارد تومان با حضور مردم و مسئولان انجام می شود.

سید یاسر رضوی حیدری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان در سرایان گفت: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری از ۳۱۶ پروژه با اعتباری ۳۴۳ میلیارد تومان در شهرستان آغاز می شود.


وی با بیان اینکه از مجموع این پروژه ها تعداد ۳۱۳ پروژه افتتاح و به مدار بهره برداری می رسد، اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را ۱۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی در ادامه با بیان اینکه تعداد سه پروژه بزرگ در این ایام با حضور مسئولان استانی و کشوری کلنگ زنی خواهد شد، اعتبار پیش بینی شده لازم در اجرای این پروژه ها را ۱۶۳ میلیارد تومان عنوان کرد.


مقام عالی دولت در سرایان با اشاره به توجه دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، ادامه داد: رویکرد ما در تکمیل پروژه هایی که سالیان متمادی متوقف مانده بود تمرکز یافت و در سال گذشته با توجه و حمایت دولت عملیات اجرایی این پروژه ها در دستور کار قرار گرفت.


به گفته وی، برخی از پروژه های مذکور مراحل نهایی خود را طی می کنند و تعدادی نیز شامل ۳۱۶ پروژه با اعتبار هزینه شده به مبلغ ۳۴۳ میلیارد تومان آماده بهره برداری است که در ایام دهه فجر جاری شاهد آغاز بهره برداری این پروژه ها خواهیم بود.


فرماندار سرایان رویکرد ویژه فرمانداری را حوزه اشتقال و کارآفرینی در شهرستان با توجه به اهمیت و نقش آن در رونق اقتصادی و پیشرفت و توسعه شهرستان عنوان و تصریح کرد: تعداد سه پروژه اقتصادی با این رویکرد در دستور کار قرار دارد که در این ایام پربرکت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


رضوی همچنین بازدید از پروژه های در دست اقدام و رفع موانع و مشکلات آن و نیز برپایی نمایشگاه های مختلف توانمندی‌های ادارات در حوزه های گوناگون و برپایی جشن های با شکوه را در ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی را در شهرستان سرایان  متذکر شد و بر مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم در این برنامه ها تاکید کرد.


 

کد خبر 1747344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha