دانش‌آموزان بعد معنوی شخصیت خود را تقویت نمایند

حجت الاسلام پورذهبی گفت:دانش‌آموزان به تأسی از پیام انقلاب اسلامی، بعد معنوی شخصیت خود را تقویت نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در آیین نمادین استانی نواختن زنگ انقلاب اسلامی که در دبیرستان شهید محمد نامدارمرادی ناحیه یک سنندج برگزار شد، در سخنانی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: شما دانش آموزان به عنوان امیدهای آینده ایران اسلامی باید در مسیر تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی حرکت کنید.

پورذهبی خطاب به دانش آموزان افزود: در آینده که مسئولیت های مختلف را در سطح جامعه به عهده می گیرید، باید بتوانید نقش موثری را ایفا نمایید.

وی در ادامه سخنانش با بیان سه توصیه به دانش آموزان، اظهار داشت: اول اینکه مسئله تحصیل و کسب علم را جدی بگیرید و با تمام توان در این مسیر حرکت کنید تا برای خود، خانواده و جامعه تان مفید واقع شوید.

نماینده ولی فقیه در خصوص توصیه دوم با بیان اینکه انقلاب اسلامی مهم ترین پیامش توجه به معنویات در سطح جامعه بود از دانش آموزان خواست در بعد معنوی خود را تقویت نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود و در توصیه سوم خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان به عنوان آینده داران ایران اسلامی باید به این آب و خاک عشق بورزید و آن را به مثابه مادر خود دوست داشته باشید.

وی افزود: تلاش همه ما برای رشد و آبادانی کشور است.

گفتنی است همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولان ارشد استان، زنگ انقلاب اسلامی رأس ساعت ۹:۳۳ به صدا درآمد.

کد خبر 1747385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha